petak, 24. kolovoza 2012.

day 19-galaxy nails

Dobro jutro,curke! Danas vam predstavljam svoje galaxy nokte! Zapravo nisam sigurna je li ovo galaxy nail art ili baš galaxy nails,jer su sve galaxy manikure bile u stilu: spužvanje u nekoliko boja po sredini nokta i još par bijelih točkica sa strane.Iako se meni takvi jako sviđaju željela sam nešto teže!
I uspjela sam! Napravila sam meni najdražu moju manikuru ikad.I to u 20 MINUTA!
*picture heavy post*
 Saturn i njegovi mjeseci.
 Moj najdraži planet,Uran.Kako je njegov drugi naziv prevrnuti planet,kada okrenem nokat okomito,on je u svojem pravilnom položaju.
 Neka galaksija.Mliječna staza,I guess so ;)
 Iiiii moj najdraži nokat!!! Na prstenjaku sam napravila neki planet,narančasti krug,i njegovu tamnu stranu,plava boja na planetu.Na taj planet juri veliki meteor (!) i to je ova tamno siva nepravilna mrljica.Kako komet,dok ulazi u atmosferu planeta,sve više izgara,napravila sam vatru koja šiklja iz gosp.Meteora.(Vatra su ove crvene i žute izmiješane flekice.)
 Još malo fotogeničnog meteorskog udara i Mliječne staze. :D
 Mali prstić je nažalost mutan na slici,pa sam se poslužila PicMonkeyevim predlošcima da vam predočim boje i oblike.Ova svijetlosiva crta na svemirskom brodu jest odsjaj,i to srebrni,kakav je na noktu zapravo.Slika je sve pokazala i proporcije i boje i izgled samog nokta.
 Evo i korištenih lakova i ostalog pribora.Moram napomenuti da je ovo jedan od rijetkih dizajna u kojem sam u potpunosti koristila samo lakove inače koristim i akrilne boje.Mislim da vam imena lakova nisu bitna nego da su više boje u pitanju ali ako vas zanima koji je lak koji,pitajte me u komentarima,pa ću vam odgovoriti :)
I napokon,svi nokti na okupu.Kao bazu sam,osim baze za zaštitu nokta,koristila Essence galaxy black.Predivna crna sa srebrnim shimmerima/šljokicama.
Nadam se da vam se sviđaju moji vanzemaljski noktići :) Sutra je vrijeme za watermarble koje sam probala već 8 puta i niti jednom mi nije uspjelo pa tako ni ovaj put :( No molim vas da svratite i pročitate što ću napisati o načinu na koji radim pa me slobodno ispravite :D
Čitamo se,Shadow :*

Nema komentara:

Objavi komentar

Hvala na svakom komentaru, jako mi puno znače! Slobodno pitajte jer uvijek odgovorim ;) / Thank you for each and every coment, they mean a lot to me! Feel free to ask me anything because I always answer ;)