utorak, 2. srpnja 2013.

Comic Skittle mani!

Hey!
Danas imam za vas jednu eksplozivno dobru manikuru :)
Shvatit ćete zašto je eksplozivna kad vidite slike ;)
Today I've prepared a bombastic mani for you :)
You'll realize why it's bombastic when you see pictures ;)

Koristila sam / I used:
SGGM 53
essence black is back
S.he 115
essence icy princess
Maybelline mini colorama Electric blue
L'oreal Confettis
caviar, dotting tool and thin brush







Na palac i prstenjak sam napisala BAM i POW, na lijevoj se dobro vidi, na desnoj ruci sam malo zamrljala :)
Sve sam započela sa 2 sloja SGGM 53, lijepe, mutne plavo-sivkasto-ljubičaste boje. Na srednji prst sam odmah posula caviar i fino ga pritisnula, dok su se ostali nokti sušili.
Zatim su uslijedila 2 sloja Confettisa (mali prstić) i nekakva čudna tehnika koju sam izmislila 'u hodu', na kažiprstu.
Na kistiću mora biti čim manje boje, inače nećete dobiti ovaj 'traper' izgled. Bezveze tapkajte s kistićem (od tamnoplavog laka) po noktu, zatim ponovite isto sa svjetloplavim lakom i brzo nanesite top coat, dok su boje još vlažne. Ako želite, mogu napraviti tutorijal! :)
On thumb and ring finger I wrote BAM and POW, it's looking good on my left hand but not so good on my right...:)
It all started with 2 coats of SGGM 53, nice dusty blue-grey-purple-ish color. I dabed my middle finer into caviar and pressed it firmly, while other nails were drying.
Then, I put 2 coats of Confettis on pinky and did some weird nail tehnique on my index.
You mustn't have polish on your brush, otherwise you won't get this 'jeans' look. You just dab randomly all over your nail with dark blue polish, than repeat it with light blue one, seal it quickly with TC and you're done! I can make a tutorial if you want to! :)

Hvala na čitanju! / Thanks for reading!
Shadow.

2 komentara:

Hvala na svakom komentaru, jako mi puno znače! Slobodno pitajte jer uvijek odgovorim ;) / Thank you for each and every coment, they mean a lot to me! Feel free to ask me anything because I always answer ;)