nedjelja, 18. siječnja 2015.

What I got for Christmas!

Heyaa!
Opet kasnim sa postom, ovaj tjedan je bio jako kaotičan: škola je počela, bio mi je rođendan (za koji sam planirala poseban post ali ništa od toga) i bila sam bolesna.. No, što je, tu je, postić objavljujem tek danas i nadam se da će vam se svidjeti :)
I'm late again with my posts, this week was so eventful: school started, I celebrated my birthday (and I wanted to make a special post but I didn't happen) and I got sick. Well, that's life, I'm sorry I'm posting this so late and I hope you will like it :)


Pokloni od mame: debeli sweater, sat i set naušnica, sve iz Tally Weijla <3
Gifts from my mum: chunky sweater, watch and a set of earrings, all form Tally Weijl <3
Platnena Šta da? torba, napravljena u Rijeci, više informacija na facebook stranici :)
Canvas bag, made in Rijeka, more info here :)
Debele čarape i 2 para papuča savršenih za zimu <3
Fuzzy socks and 2 pairs of slippers perfect for Winter <3
Set Aromasoul gel za tuširanje + hidratantna krema i svijeće iz Ikee
Aromasoul shower gel + body cream set and candles from Ikea
Pokloni od frendica: ogrlica iz H&M-a, tart i hand made sovica za Božićno drvce <3
Gifts from my friends: necklace from H&M, tart and a hand made owl tree decoration <3
Još naušnica, malena kuharica i voljeni Nescafe :)
More earrings, small cookbook and beloved Nescafe :)
Evo par misli o poklonima, svi odreda su predivni i jako sam zahvalna na njima <3
Ova crvena svijeća iz Ikee je od jagode i trenutno mi je najdraža, mislim da nikad nisam finiju svijeću probala! Pink sands tart toplo preporučam, meni miriši predivno i podsjeća me na zvakaće iz djetinjstva :D
Veselim se probati i ovaj set za tuširanje, svi znamo za moju opsesiju gelovima za tuširanje hehe
A što se papuča tiče, to je već posebna priča. Pred 4 godine sam za Božić dobila jedan par papuča od mame i dan kasnije od nane (bake). Par tjedana kasnije sam za rođendan dobila još tri para papuča! Nisam imala pojma što da radim s tolikim papučama pa sam svaki dan nosila druge. Nakon toga je već postala tradicija da ako za Božić dobijem papuče, znam da me očekuje bar još jedan par od nekog :D Ove godine sam dobila ove kao Uggsice iz H&M-a i obožavam ih! Jako su udobne i tople i apsolutno preslatke :)
Za kraj ću još samo spomenuti ovu kratku ali slatku kuharicu iz Konzuma. Odlična je, ima sve jednostavne recepte i dobro objašnjene postupke i toplo ju preporučam (ako ju još uvijek možete pronaći).
Here are a couple of thoughts about gifts, all of them are beautiful and I'm so grateful <3
This red candle from Ikea is strawberry scented and it's my current fave, I don't think I ever tried a better candle! Pink sands tart is also amazing and I highly recommend it, it smells like bubble gum :D
I can't wait to try the shower gel and body cream set, we all know about my shower gel obsession hehe
As for slippers, that's a special story. 4 years ago I got a pair of slippers from my mum and the day after from my grandma as Christmas gifts. A few weeks later for my birthday I got 3 other pairs! I had no idea what to do with all these slippers so I wore a different pair every day. After that it became a tradition, if get a pair of slippers for Christmas, I will get at least another pair from somebody :D This year I got these Ugg look-a-likes from H&M and I love them! They are so warm and cozy and absolutely adorable :)
Lastly, I'm just going to mention this short but sweet cookbook from Konzum. It's great, it has really simple and well explained recipes and I highly recommend it (if you can still find it).


Što ste vi dobili za Božić? Volite li više davati ili primati poklone? :)
What did you get for Christmas? Do you like to give or get presents? :)


To bi bilo sve za danas, čitamo se! / That would be all for today, see ya!

Broj komentara: 5:

  1. Sve mi izgleda prekrasno, šta da? tobra mi je premoćna :D Ja sam dobila malo lakova, malo kozmetike, iako nisam ništa tražila, ali eto :D Super post, uživaj u svemu :D

    OdgovoriIzbriši

Hvala na svakom komentaru, jako mi puno znače! Slobodno pitajte jer uvijek odgovorim ;) / Thank you for each and every coment, they mean a lot to me! Feel free to ask me anything because I always answer ;)