petak, 6. veljače 2015.

31 day challenge: Day 21 - Inspired by a color!

Hey!
Danas je pred vama jednostavna (pomalo jesenska) manikura u kojoj sam koristila nove najdraže šljokice - L'Oreal Gold leaf, o kojima sam pričala i u prošlom postu. Nadam se da će vam se svidjeti :)
Today I have a really simple (and a bit Autumnal) manicure for you guys and I used my new favorite glitter polish for it - L'Oreal Gold leaf, mentioned in my previous post as well. I hope you will like it :)


Koristila sam / I used:
S.he stylezone 325
L'Oreal Gold leaf top coat




Nokti su mi napokon malo ojačali i narasli, zahvaljujući mojem voljenom Ultra Strong base coatu :)
Inače, ovaj S.he lak je lijepa nijansa smeđe, podsjeća me na puding od čokolade, i u dva tanka sloja pokriva nokat. Vrijeme sušenja je ok ali za sjaj mu definitivno treba nadlak. A šljokice su i dalje predivne hehe nema se tu šta dodati :D
My nails finally got a bit harder and bigger, because of my beloved Ultra Strong base coat :)
Anyway, this S.he nail polish is a really nice brown shade, it reminds me of a chocolate pudding, and it covers your nails in just two thin coats. Drying time is ok but you should definitely use a top coat for the shine. And glitters are still gorgeous hehe there's nothing more to say :D



Volite li smeđe nijanse na noktima? Koju bi boju vi odabrale za ovaj zadatak?
Do you like brown shades on your nails? Which color would you pick for this challenge?


Hvala na čitanju! / Thanks for reading!
Irena.

2 komentara:

Hvala na svakom komentaru, jako mi puno znače! Slobodno pitajte jer uvijek odgovorim ;) / Thank you for each and every coment, they mean a lot to me! Feel free to ask me anything because I always answer ;)