subota, 28. ožujka 2015.

31 day challenge: Day 28 - Inspired by a flag!

Hey!
Danas sam radila manikuru inspiriranu zastavom a odabrala saaam....
Today I did a many inspired by a flag and I chose....



..Mikroneziju!! Divna skupina otoka još je jedno od mnogobrojnih mjesta koje želim posjetiti!
A evo i slike zastave te, naravno, manikure:
..Micronesia!! It's a beautiful group of islands and a place I want to visit one day!
And here is a pic of the flag and, of course, the mani:



Koristila sam / I used:
S.he stylezone 281
essence Floral grunge lily bloom
thin brush




Znam da su zvjezdice ispale smotano ali pogledajte vi ovog plavca! Koja boja, koji sjaj! Jedina loša stvar je što su 3 sloja neophodna pa se dulje suši, ali i to lako riješite nadlakom :)
I know that the stars look funky but can you see how pretty this blue polish is! The color, the shine! Only downside is that it requires 3 coats so it dries longer, but you can always use a top coat :)



Sviđa li vam se manikura? Koje zemlje biste vi htjele posjetiti?
Do you like the mani? What countries would you like to visit?


Hvala na čitanju! / Thanks for reading!
Irena.

Nema komentara:

Objavi komentar

Hvala na svakom komentaru, jako mi puno znače! Slobodno pitajte jer uvijek odgovorim ;) / Thank you for each and every coment, they mean a lot to me! Feel free to ask me anything because I always answer ;)