ponedjeljak, 12. prosinca 2011.

Moje starije manikure:)

 Ovo su manikure koje sam nosila tokom ljeta.Bijeli (S-he stylezone 001) cracking na plavom(Sephora 238),crvenom(S-he stylezone 185),zelenom(S-he stylezone 305) i crnom(S-he stylezone) laku.Cracking ne koristim u svakoj manikuri,više ga čuvam za neke prigode.:P





 Jedna od mojih najdražih manikura!Nekako me podsjeća na zov divljine.Koristila sam crveni lak(S-he stylezone 185) i Konad pločicu(m-57) te lakove,crni i bijeli od Konada.


Zanemarite porezotinu.;)      Sad moram ići..Očekujte sutra ili možda danas ostatak.
Pusa,Shadow:D

Nema komentara:

Objavi komentar

Hvala na svakom komentaru, jako mi puno znače! Slobodno pitajte jer uvijek odgovorim ;) / Thank you for each and every coment, they mean a lot to me! Feel free to ask me anything because I always answer ;)