srijeda, 4. siječnja 2012.

Što se nalazi u mojoj torbi?

 Zanima vas što se nalazi u jednoj običnoj torbi?Slobodno zavirite u moju!Torba je velika,crna,od gamoša i kupljena je u New Yorkeru po cijeni od 100 kuna.Odlična je iako se stvari ''mixaju'' u njoj(ima premale džepove,pa se stvari pomiješaju i raspu po torbi).Evo nekoliko stvarčica koje uvijek imam pri sebi.
 

Moji ključevi,novčanik(Sveti Nikola mi ga je donio:)),maramice i moj mobitel(u navlaci je).LG cookie purple,ako nekog zanima moj mobitel... Zatim kemijska i blokić,jer ja uvijek nešto pisuckam i moje omiljene (voćne) žvakaće.Za  zimu uvijek imam rukavice.Ove su mi jedne od najdražih,kupljene su u dm-u i kožne su.Boja je prelijepa!Podsjeća me na Milka ljubičastu boju.Za svako godišnje doba,naočale me prate.Ovdje prikazane rukavice i naočale sam slikala jer su mi tada pasale na kombinaciju.I za kraj;moja kozmetička torbica!U njoj se uvijek nađe moja četka,imam vrlo tanku kosu pa se vrlo lako zaplete .I naravno šminka!O njoj ću u slijedećem postu!
 Shadow <3

Nema komentara:

Objavi komentar

Hvala na svakom komentaru, jako mi puno znače! Slobodno pitajte jer uvijek odgovorim ;) / Thank you for each and every coment, they mean a lot to me! Feel free to ask me anything because I always answer ;)