utorak, 9. travnja 2013.

Moja make up rutina / my make up routine!

Haj maj pipl <3
Danas post samo na hrvatskom :)
*this post is only in Croatian*

Dakle, vidjela sam puuuno postova i tagova na ovu temu pa sam odlučila s vama podijeliti što svako jutro činim prije nego što izađem iz sobe, ili stana :)
Rutina je kratka i jedino što se mijenja je boja olovke na očima!
I samo jedna napomena, nije mi lako staviti ovu prvu, pa ni ostale slike, jer na njima ne izgledam baš najbolje s ovom frizurom....

Krenimo!

1. Čisto lice, samo umiveno.


Dakle, pokoja crvena flekica ili prištić, no big deal ;)
Dio oko nosa mi je najproblematičniji jer se masnoća tamo najviše skuplja :/

2. Korektor time!


Sa strelicama sam označila najproblematičnija područja koja obavezno pokrivam korektorom.
Koristim essence cover stick Matt honey 03.

3. Slijedi olovka za oči...


Ovdje sam koristila dvije nove essencove olovke: Pepper (o da, ovo je Pepper a ovo je Mint. Nema smisla....) i Sweets iz Toffee and Sweets 2in1 kajal olovke (pssst, bit će post o njoj ovaj tjedan ;).
Tirkizna je prevladavala (mint maniac :P) a sa tamnosmeđom sam izvukla maleni cat eye (strelice).

4. I, naravno, maskara + labello!!


Obožavam ovu maskaru!! Essence 2in1 volume čini čuda s mojim trep(av)icama <3
Balea sensitive najčešće stavljam po zimi ujutro, navečer i  svakih pet minuta kad mi je dosadno :D Ugl.daje lijepi sjaj i čini usne mekima!
Krajnji izgled je puuuno bolji od onog prvog užasa.

Naravno, svaki put stavljam drugu olovku ili drugu kombinaciju a najčešće je to neka vrsta crnog smokeya.
Samo razmažem crnu olovku do sredine linije trepavica a vrh malo naglasim sa podebljanom crtom (shvatit ćete na fotki ;).


Ova slika u sredini je s ljeta, zato izgledam kao crnac :D

Dakle, nema primera, pudera, bronzera, highlightera, rumenila, BB krema, baza,......

Ako želite, mogu napraviti post o njezi svoje kože, koja izgleda odlično s obzirom da sam u pubertetu a prištići su mi rijetkost!
Uglavnom, pišite mi u komentarima mišljenje!! <3

xoxo, Shadow :*

Nema komentara:

Objavi komentar

Hvala na svakom komentaru, jako mi puno znače! Slobodno pitajte jer uvijek odgovorim ;) / Thank you for each and every coment, they mean a lot to me! Feel free to ask me anything because I always answer ;)