utorak, 1. svibnja 2012.

Moja kupovina u ovom mjesecu

Haj!Ovaj tjedan se nisam baš nešto pretrgla od postanja pa sad nadoknađujem.Brala sam šparoge,bila u šopingu i kupala se u moru. ;) Ovo je moj ''stari'' šoping  jer sam jučer opet kupovala ( o tome malo kasnije).
Da  čim prije završimo moramo prije i početi stoga...
Essence  ( a što drugo?):Special effect night in vegas,circus confetti,seasons of extremes:it's two bright,on the bright side,magnet za nokte (zvjezda) i bilježnica u pozadini te gel eyeliner brush. Kupila sam ja još puno robe ali ću na kraju proljeća sve objediniti u jedan post.






Stari i novi magnet.

Kolekcija special effect nadlaka.







Zatim:Balea labello s okusom grejpfruta(mljac!),essence kajal olovka za oči scream green 20,wanna be your sunshine i pro white nail hardener.



















Uzorci olovke-gore bez baze,dole sa bazom





Gel look naljepnice,leopard uzorak,special effect glorius aquarius i love potion.











Idem ja sad roštiljat pa se vidimo kasnije.Uživajte :*
Shadow (:

Nema komentara:

Objavi komentar

Hvala na svakom komentaru, jako mi puno znače! Slobodno pitajte jer uvijek odgovorim ;) / Thank you for each and every coment, they mean a lot to me! Feel free to ask me anything because I always answer ;)