ponedjeljak, 23. travnja 2012.

day 8-metallic nails

 Totalno u nekom damskom raspoloženju,odlučila sam se za ovu manikuru.Tako je lijepa a lagana.  :)
Koristila sam:essence c&g icy princess,shiny godness i metallic nail polish magic wand.
Za geliran izgled koristila sam:2 sloja ultra stronga i 2 sloja quick dry-a.
Od ostalog pribora trebat će vam:ljepljiva traka(selotejp,ako ste vještije za povući ravnu liniju onda nije potreban) i točkalica.



1.Nanesite 2 sloja baznog laka.Nemora biti baš base coat,možete,kao ja,koristiti ultra strong.

 2.Kad se baza posuši(ne žurite) pozicionirajt selotejp u liniju za french mani i nalakirajte icy princess.


 3.S točkalicom krenite raditi točkice uz rub frencha ali i uz kut nokta.Dvije dijagonalne zlatne točke u kutu i jedna između srebrenog i zlatnog dijela s ljubičastim lakom.Ugl.pogledajte sliku :-D







 4.Sloja top coata i to je to.




Sviđa li vam se ova manikura?Nosite li često french?
Imam još nekoliko ideja za french u proljetnim bojama.Budem isprobala ovaj vikend.
Kisses,Shadow ;*

Nema komentara:

Objavi komentar

Hvala na svakom komentaru, jako mi puno znače! Slobodno pitajte jer uvijek odgovorim ;) / Thank you for each and every coment, they mean a lot to me! Feel free to ask me anything because I always answer ;)