nedjelja, 1. travnja 2012.

Random swatching and disco mani

 Happy prvi april!Jesu Vas danas dosta zezali? ;D
E pa ja neću zezati nego predstaviti neke tipove iz moje kolekcije lakova.
Prva je na redu Disco manikura koju sam radila na šogorici Jeleni.Jelena,od srca Ti hvala što mi svaki put dopustiš da Ti ukrasim nokte! <3
Ugl. 2 sloja Essencovog c&g lakića 85 galactic black i odštambiljani kružići također essencovim  lakom Stamp me!silver.I naravno topcoat-essence quick dry.Ja bih mogla komotno otvoriti essence trgovinu koliko njihovih stvari posjedujem.Nakupovala sam u 6 mjeseci više stvari za make-up i nail art nego što nudi E-bay! :D









 A sad swatchevi-LM care romeis Nail polish.Kupljeno kod ''kineza'' za 10 kn.Taj dan sam kupila još 2 lakića od kojeg ću vam prestaviti jedan sad i jedan iz Italije.
Svijetlo rozi lak,totalni nude,prekrasan ali nanošenje je ''fascinantno''.Za 3 sloja trebalo mi je 1 sat!Dok se osuši jedan sloj,itd.....Više nisam bila raspoložena za nail art nego sam se riješila muke uz cracking.


Prava boja! ;)




 Rimmel London crack your colour heart breaker 040 i Deborah cracking top coat 60 ili 09 Boga pitaj!U Venezii sam vidjela jednu Kiko prodavaonicu ali nisam stigla i mogla u nju pa sam u Ferrari išla u Limoni i uzela ovog Rimmela. I znate što?Deborah je bolji!Bolje se ''raspuca''.




A znate li još što?Na Krku tj. u Njivicama se gradi DM!!!!!!!! To je fenomentastično!! :)
Do slijedećeg posta,Shadow (:
P.S. Aprililili ^^

Nema komentara:

Objavi komentar

Hvala na svakom komentaru, jako mi puno znače! Slobodno pitajte jer uvijek odgovorim ;) / Thank you for each and every coment, they mean a lot to me! Feel free to ask me anything because I always answer ;)