subota, 7. travnja 2012.

Frankenići i slike iz Italije

Haj,ovaj post je trebao biti davno objavljen no Blogger me zeza oko slika i mislila sam ako ga ostavim na miru,učitat će se slike kako treba.Bila sam u krivu pa su danas slike veće pa manje,itd...
Još 3 dana izležavanja i onda povratak u koncentracijski logor -.-'' Mislim da će se naša škola zatvorit.Nitko ne voli svoj posao u toj školi osim voditelja jer samo sjedi i zgrće pare.Lol :D
Mah,koga briga,idemo mi na moj prvi pokušaj frankena.Zapravo ovaj ljubičasti je drugi pokušaj.Prvi je maslinasto zeleni lak sa sitnim  shimmer i bio je za mene.no ispostavilo se da moram Talijankama nešto kupiti(otpao zajednički poklon) pa je ovo došlo k'o naručeno.I tako sam ih nazvala ''Bacci'' i ''Abracci''.Što znači poljubac i zagrljaj ;)

Za tamno-ljubičasti koristila sam:essence Where's the party?,Ultimate pink i Galaxy black te Catrice Lucky in lilac i Captain Sparrow's boat(koji nije na slici :)

Sad je ;)

Nakon mučkanja,valjanja i bacakanja po zraku evo što je izrodilo.


Ljubičasta sa primjesama shimmera u zelenoj,crnoj i rozoj boji.Super je.



Evo ih imenovanih :D

Taglio di Po.

Venecija.
Neka lijepa cura u lijepoj haljini u Veneciji.


Ja.Čudna faca jer:mi je sunce išlo u oči,jer je puhalo pa ako otvoriš oko ulete ti konfeti i prašina s poda i smrad je bio....Bljak povrać.

Moja frendica Daniela hrani golube i jedan ju je upravo kljucnuo :D hihi



Gondoljeri.Bilo bi lijepo voziti se gondolom ako imaš 50 eura viška.
Odredište u kojem smo se najeli kao bogovi.
Frendica Vanesa i ja ispred Rialta.
Bilo je predivno.Puno zabave,novo stečenih iskustava i prijateljstava i mnogo dobre klope ;P
Puse,Shadow <3














Nema komentara:

Objavi komentar

Hvala na svakom komentaru, jako mi puno znače! Slobodno pitajte jer uvijek odgovorim ;) / Thank you for each and every coment, they mean a lot to me! Feel free to ask me anything because I always answer ;)