nedjelja, 1. travnja 2012.

I'm nothing special

 Da,to bi bio opis moje manikure.Jednostavna i nježna manikurica za raditi nabrzaka ;)
Koristila sam:Smart girls get more 76 i essence tip painter grape-mettalics rocks! 11.Hope you like it! :)














Na jednom noktu sam usporedbe radi radila sa bazom u obliku essence mettalics laka magic wand 03.Malo je ljubičastiji i jači od SGGM.




  I top coat ;)

magic wand je na palcu.
Baš sam happy!Ovu pjesmu smo slušali cijelo ljeto pa je posvećujem našoj ekipici,nas sve skupa 40.tak,a nadam se da će ovo ljeto biti jednako dobro kao i prošlo! --> http://www.youtube.com/watch?v=LnET4RKXx5k&ob=av2e
 Puse,Shadow <3

Nema komentara:

Objavi komentar

Hvala na svakom komentaru, jako mi puno znače! Slobodno pitajte jer uvijek odgovorim ;) / Thank you for each and every coment, they mean a lot to me! Feel free to ask me anything because I always answer ;)