nedjelja, 8. travnja 2012.

Ljubičasti cateye

 Ideja mi je došla sa Šminkerice.Evo linka .
Prvo moje oči bez šminke.








Nakon baze nanijela sam rozo sjenilo sve do malo iznad pregiba.Nakon toga sam u vanjski dio kapka nanijela svijetlo-ljubičasto sjenilo.



 Zatim linija crnim gel linerom.



 Pa malo ljubičaste olovke prijeko linije.
 2 sloja maskare i gotovo.Na usne nude sjajilo.Pudere i rumenila NE koristim nego samo korektor za podočnjake.














 I frizurica :)


 Koristila sam:essence korektor,2in1 volume maskasu,metallic olovku za oči i nude sjajilo.
 Iz sun club palete zlatno sjenilo za kut oka i iz smokey eyes palete gel liner.
 Ljubičasto i
 rozo najobičnije sjenilo iz neke no-name paletice ;) nije loše.Sjenilo,mislim.


 Malo šljokica za obraze iz Fleur de Sante paletice.
I moj mobitel  u kombinaciji s make upom.
Sviđa li Vam  se? Čitamo se,Shadow :)

Nema komentara:

Objavi komentar

Hvala na svakom komentaru, jako mi puno znače! Slobodno pitajte jer uvijek odgovorim ;) / Thank you for each and every coment, they mean a lot to me! Feel free to ask me anything because I always answer ;)