četvrtak, 5. travnja 2012.

Školski dan

Hej,kako ste mi?Jel  kod Vas pada kiša ili je sunce?Kod mene je sunčano :P Prije nego što prijeđem na stvar odite na Šminkericu i sudjelujte u izvrsnom darivanju!
A sada,na satu talijanskog obično je dosadno,a profesorica je kulerica i non-stop nam popušta pa sam tako svojoj frendici napravila nokte.Koristila sam:Essence štambilj (onaj sa kockicama i kružićima i crticama)crni lak za štambilje i colour and go ultimate pink 08.Još su neke slikice moje majice,naušnica i prstena iz Italije.Uživajte!

Radna atmosfera :P


Njeni noktići.

Njena majica tj. dio majice.








Veoma smo bistra djeca pa nismo uzele aceton ^^


Naši noktići.




 I moje naušnice iz Murana.Fora su,zar ne?
Shadow ;*

Nema komentara:

Objavi komentar

Hvala na svakom komentaru, jako mi puno znače! Slobodno pitajte jer uvijek odgovorim ;) / Thank you for each and every coment, they mean a lot to me! Feel free to ask me anything because I always answer ;)