srijeda, 4. travnja 2012.

shopping ludilo

hej! Nisam ove dane postala jer sam se uljenila...ccc,a imam toliko pripremljenih postova ;)
Ugl. bila sam danas u shoppingu u Tower centru i kupila si nekoliko sitnica:naušnice iz Accesorizea(veliki,flourescentno-zeleni kolutovi),majica iz Tally Weilia(koraljna sa printom mačkice na dnu majice s žutim detaljem),također iz TW-a set pojaseva u stilu pletenice,lakirani(plavi,žuti i koraljni) iiii iz dm-a...
Stigao  je novi asortiman u dm i osim što su odsada 2 essencova štanda i jedan Catricov na Essence štand noviteti su se tek slagali kad sam došla.Kupila sam:essence gel eyeliner brush,novi essencov magnet s otiskom zvijezde,nail art special effect circus confetti i night in vegas,seasons of extremes on the bright side(narančasti lak) i  colour3 it's two bright (plava i žuto-zlatna).Još neke sitnice škicam npr.c&g wanna be your sunshine,nail art special glourius aquarious(ili kak se već piše :P),kajal olovka za oči scream green 20,essence studio nails ultra strong učvrščivać za nokte(jer mi moj ponestaje),click and go nails onaj sa crnim kockicama,magnetix lak za nokte love potion,i možda koju gelastu naljepnicu za nokte.možda ipak ne,hahah.Pretjerujem ljudi ali šta ćeš.U petak idem u krk u dm pa će moj novčanik definitivno krepat.Samo jedna stvar,Krčanke molim Vas pustite mi  ove stvarčice s popisa :)
Blogger opet poludio.Do kraja tjedna ću pisat na grčkom -.-
Pusice,Shadow <3
P.S.Sanjajte lakove ^^

Nema komentara:

Objavi komentar

Hvala na svakom komentaru, jako mi puno znače! Slobodno pitajte jer uvijek odgovorim ;) / Thank you for each and every coment, they mean a lot to me! Feel free to ask me anything because I always answer ;)