subota, 14. travnja 2012.

My spring fashion

Pripremila sam za vas jedan članak o mojim modnim ''kreacijama'' ovog proljeća tj.ovih par dana koliko je bilo toplo.
Evo slikice moje frizure.Kad neznam što da napravim s kosom jednostavno je ukrasim šarenim gumicama :)















Traperice:Baxter,dobivene
Balerinke:ne znam otkuda,dobivene
Majica:New Yorker,ne znam cijenu ali to je od prošle godine
I moja Essence kayal olovka za oči cool breeze 11 koja je izašla iz prodaje.


Tunika:dobivena.Mislim da ću je malo preurediti :D
Crne hlače:ne znam niš o njima :/ mama mi ih je kupila u Trstu pred 3 godine.








Narukvica:Accesorize,20 kn.




Šal:iz Towera.Mislim iz New Yorkera ali nisam sigurna.
I moja srebrna olovka od essencea;long lasting 05 c'est le vie

Naočale:New Yorker,60 kn.
Prsluk:Urban Republic,dobila pred 2 Božića.
Košulja:dobivena ali ne znam otkud :D
Traperice:
Tenisice:Vans,529 kn.

Sat:Quartz,poklon.
Essence long lasting olovka,gore spomenuta.
Bijela majica:Terranova.
                                            Lančić:accesorize.


Hlače:dobila.
                                          Narukvica:dobila
                     Sat:Rado.





Majicu sam dobila od tete.Imam istu takvu crvenu sa srebrnim natpisom.Reni je moj nadimak.
Hlače:od moje sestrične.Obožavam ih jer su zelene i ugodne.





Opet dugačak post.Uvijek se spletem i napišem post od 3 km.Čestitke svima koji su došli do kraja posta ;)
Eat,blog,love,Shadow :*

Nema komentara:

Objavi komentar

Hvala na svakom komentaru, jako mi puno znače! Slobodno pitajte jer uvijek odgovorim ;) / Thank you for each and every coment, they mean a lot to me! Feel free to ask me anything because I always answer ;)