subota, 31. ožujka 2012.

Day 3-yellow nails

 Koma ljudi moji,koma.Grozna je to žuta...Malo moram požurit sa 31 day nail challengem jer već kasnim tako da se ne čudite ako danas budu i zeleni nokti.S-he  300-apsolutni fuj.Nokti mi izgledaju kao ''Buco'' topljeni sir za mazanje -.- No dobro zanimljivosti kreću uskoro.Trenutno sam na Violet nails.Uglavnom zbog ovog laka nokti mi izgledaju kao žumanjak. Htjela sam napraviti laserske zrake =žuta koje prolaze kroz tamnu prostoriju =tamnosiva....
1.sloj > <







2.sloj malo popravlja situaciju ali i dalje :O






Malo sam se igrala na suncu s noktićima.


Najlijepša slika definitivno.  ;)



1.Izrežete što tanje trakice selotejpa i naljepite ih na nokat.Ja sam već tu fulala jer nisam izrezala dovoljno tanke trakice -.- Na slici sam ih označila s crvenom kemijskom pa molim povećajte sliku.


2.Pređem nokat sa 2 sloja essence Movie star 35.

 3.umjesto da pričekam pola sata da se osuše ja sam nakon 10 minuta skinula selotejp i sve uništila.
:looks.like.crap:



Nakraju je ispalo kao neka zastava ali više takve nokte nisam mogla gledat pa sam to odmah skinula.


Pusa,Shadow :)

Nema komentara:

Objavi komentar

Hvala na svakom komentaru, jako mi puno znače! Slobodno pitajte jer uvijek odgovorim ;) / Thank you for each and every coment, they mean a lot to me! Feel free to ask me anything because I always answer ;)