subota, 31. ožujka 2012.

DIY - kuvertice,ukras za poklopac od plastične kutije i poklopac za običnu kutiju

Haj,
evo mene sa malo DIY.Obožavam ljude koji imaju maštu i kreativnost i nikad im nije dosadno! Zato meni jedno poslijepodne nije bilo dosadno.Na you-tubu vidjela sam prelagani tutorijal kako napraviti kuvertu od papira.Napravila sam 4-svijetloplavu,crnu,svijetložutu i crvenu.
Evo videa !







Zatim sam htjela osvježiti svoju kutijicu za špangice(ukosnice) i gumice za kosu.Odmah sam znala koje ću boje koristiti.Boje za staklo:svijetlozelenu i tamnoplavu.



I još sam ukrasila poklopac jedne crvene kutije u kojoj držim tetovaže (:
Koristila sam:ljepilo i šareni papir.Naravno, dodala sam i mašnicu.



Sviđa vam se?Volite li Vi DIY?Ja obožavam!
Čitamo se,Shadow  (:

Nema komentara:

Objavi komentar

Hvala na svakom komentaru, jako mi puno znače! Slobodno pitajte jer uvijek odgovorim ;) / Thank you for each and every coment, they mean a lot to me! Feel free to ask me anything because I always answer ;)