ponedjeljak, 19. ožujka 2012.

Red-y to live

Ulovila mene zla sreća i laptopu prići nisam mogla.Zato sada iskorištavam sitne prilike da napišem nešto.Slikice jednog divnog,toplog,sunčanog dana i manikurica,čekaju vas u nastavku.Pretpostavljam da svi znate za Šminkericu i da znate kako su one super i kako Airy Fairy neprestano objavljuje DIY članke koji su tako zanimljivi i kreativni da bi ih ja odlikovala.Prije su manikure bile stalan gost na naslovnici.I sada su,ali su puno ozbiljnije.Obožavala sam članke tipa:Vintage ružice,Šminkerska manikura,itd.no sada su uglavnom malo ozbiljnije manikure.Zato sam ja uzela šarene boje koje volim  i napravila manikuru Red-y to live.Ime mi je palo tek sad napamet ;) Prvo idu slikice mog malog mjesta a onda manikura (:


Asta,maleni susjedov maltezer.


S.he stylezone 185 divni crveni lakić.U zadnje vrijeme zapalila sam se za crvenu i uglavnom nju imam na noktima.

Edward to nije mogao gledati,tu crvenizaciju mojih noktiju i rekao je ''sada je red na meni!!'' Haha,ja bih sad tu cijelu priču izmislila :D

Luda kombinacija ali mi se sviđa!
Do slijedećeg posta,Shadow <3 <3 <3

1 komentar:

  1. Slikice su mrak, a ova kombinacija na noktima je jeb**** :) hehehe, moram probat tak neš... ljubim te


    Matea

    OdgovoriIzbriši

Hvala na svakom komentaru, jako mi puno znače! Slobodno pitajte jer uvijek odgovorim ;) / Thank you for each and every coment, they mean a lot to me! Feel free to ask me anything because I always answer ;)