petak, 2. ožujka 2012.

1.dio recenzije-lakovi

Prije recenzije šminke idu lakovi kojih je zbilja mnogo.Krećemo sa Run forest,run.Nažalost nema swatcheva,nego samo boja izbliza,jer mi nisu slike stale na komp. tako da ću swatchat kroz manikure.Prekrasna zelena boja.Dosad svi zeleni lakovi nisu bili baš one ''prave'' boje,baš zelene,već su bili više maslinasti,svjetli,vidjeli su se tragovi pomiješane plave i žute itd.Pored njega je i još jedan komad-Captain Sparrow's boat.
Kupila sam ga u zamjenu za Iron Mermaiden.Nije holografski nažalost ali je predivan sjajno-sivi.Jako sjaji i izgleda prekrasno s mat nadlakom.Same pohvale kao i za RFR. Ovaj S-he-ov lak koji imam na manikuri na slici je taj u bočici.Koraljno-crveno-roza-neonska-neopisiva boja koja prekrasno izgleda na suncu i nemoguće ju je poslikati kako spada....Oh da,zove se S-he 180. Movie star 35 prekrasna tamnosiva koja ide sa mojim svjetlosivim lakom savršeno. Lijepo se nanosi i prekriva te sjaji.Lime up!38.Ljubav na prvi premaz!Prekrasno žuto-zelen lak za prave ljetnje,vruće dana,kada vam dođe da se zasladite limetom. Where's the party?43 On the nails! ;P Kada se nokat okrene izravno rema svijetlu nokat je zelen inače je rozo-ljubičast.Imam ga trenutno na noktima i vjerujte i,plijeni poglede.Zanimljiv duochrome lak.Preporučam ga. You belong to me 53 Nježna,sanjiva tirkizna poput  zaleđenog jezera(koja usporedba...). Odličan,sjajan i dobrorazmaziv moj je ljetnji favorit. Shiny godness 66 Prekrasna foil-zlatna nijansa koja ima mini zlatni shimmer u sebi i djeluje svečano i ludo.Taman za mene! ;D Blue addicted-prije spomenuti savršeni šljokičast lak.
  Galaxy black 85.crna sa srebrnim shimmerom.Nadam se da će me zadovoljiti kao ni jedna crna do sad.Ove prijašnje su užasne bile a sada koristim S-he-ov crni lak koji se već zgusnuo.Blago meni!Da sam barem bila lakoholičarka do je LE Berlin story bila aktualna-same hvale za crni lak.
Onda sviđaju vam se moji ulovi?Jeste i vi ovako lude za šopingom ili je to samo meni u krvi?Puse,Shadow <3

Nema komentara:

Objavi komentar

Hvala na svakom komentaru, jako mi puno znače! Slobodno pitajte jer uvijek odgovorim ;) / Thank you for each and every coment, they mean a lot to me! Feel free to ask me anything because I always answer ;)