utorak, 13. ožujka 2012.

Day 1:Red nails


Etogac!Kud i svi tud i mali Mujo...kako bi se reklo ;P Počela sam i ja sa 31 day nail challenge.Baš su mi super takvi izazovi i jedva čekam drugi tjedan da dođem na zanimljive zadatke.Danas su na redu crveni nokti za koje sam koristila S-he 180-lak koji je vrlo zeznut za slikat.Citirat ću se:Koraljno-crveno-roza-neonska-neopisiva boja.Da ne bude osamljena dodala sam po vrhu još malo i Essence Hello holo lakića i to se ispostavilo kao odlična kombinacija!Baš je bilo žestoko kričavo kakvo je volim :D



















































Sviđa li Vam se?Blogger me zeza tako da nemogu puno pisati -.- Keep calm and paint your nails <3 <3 Shadow

Nema komentara:

Objavi komentar

Hvala na svakom komentaru, jako mi puno znače! Slobodno pitajte jer uvijek odgovorim ;) / Thank you for each and every coment, they mean a lot to me! Feel free to ask me anything because I always answer ;)