nedjelja, 11. ožujka 2012.

2.dio recenzije-šminka

Eto mene iz Italije!!!Nisam kupila puno kozmetike,uglavnom nakit ali o tome  ćemo nekom drugom prilikom.Idemo mi sad na moj zaostatak od prošlog tjedno----> Šminku.
Radi se o Essence Sun club paletici-staroj kolekciji od essenca koju sam ja nedavno upecala u ''Rožici''(dućan u Malinskoj).Nisu baš najbolje kritike za nju ali ja sam sucker na boje pa je novčanik morao malo otpustiti svoju kopču. ;P
Lijepo ona izgleda ali bez baze nijedna boja ne dolazi do izražaja.Čak ni vrišteći plava.Ona doduše izgleda kao izbjedljela šljiva na oku :D Sunce me poslužilo dok sam fotkala tako da su boje vjerodostojne.

Sada dolazimo na swatcheve.Nisam koristila bazu i molim lijepo povećajte sliku da vidite bilošto. :)


Narančasta,mint zelena,tamnozelena i plava.

Smeđa,bež,boja šampanjca i boja cigle.





NAZIV:Essence Sun club paleta South beach 01
PAKIRANJE:Prozirna,plastična kutijica,dosta čvsta,u kojoj su smještena mala sjenila,sveukupno 7,5grama.
ROK TRAJANJA:Veći od 30 mjeseci.
BOJE:(S lijeva na desno,gornji pa donji red): plava,narančasta,boja cigle,boja šampanjca.2.red:tamnozelena,mint zelena,smeđa i bež.Sve boje imaju shimmer u sebi.
APLIKACIJA:aplikatorić uključen u paleticu,vrlo loša i nepigmentirana paletica.Istiću se:smeđa,plava i tamnozelena.
DUGOTRAJNOST:nikakva.Puhneš i skine se dio boje.BAZA OBAVEZNA!!!!!
CIJENA:26,90 Loving it!
OCJENA:2/5 Boje i cijena su spasile stvar.Tj.nijanse.

2.Essence glossy lipbalm-juicy melon.
Obožavam ga!!! <3 <3







Kao što ste mogle primjetiti shimmer i dašak bijele boje su najupadljiviji.Pazite kako ga nanosite jer Vam može izgledati kao da se niste obrisale nakon što ste pile mlijeko ili nešto drugo.
Juicy melon u svakom slučaju, miris se osjeti na kilometre.Nije fino ako ga pojedeš...
NAZIV:Essence glossy lipbalm juicy melon 11 brillant a levres
KOLIČINA:8,5 ml
CIJENA:8,90kn
PAKIRANJE:tubica iz koje često izađe previše ili premalo.
BOJA:odlična!postojana,mirisna,sjajna.Super je!
DUGOTRAJNOST:nakon što se nešto popije postane ljepljivo pa se malo teže skida.
OCJENA:5/5 sve nijanse su lijepe i definitivno ih kupujem još.
Što mislite o Essence kozmetici?Ispunjava li vaša očekivanja?Meni sigurno da.
Do slijedećeg posta,Shadow <3

Nema komentara:

Objavi komentar

Hvala na svakom komentaru, jako mi puno znače! Slobodno pitajte jer uvijek odgovorim ;) / Thank you for each and every coment, they mean a lot to me! Feel free to ask me anything because I always answer ;)