ponedjeljak, 26. ožujka 2012.

Moje školske kombinacije 2.dio

 Helou <3
Jeste li provele lijep dan? Kod nas je toliko toplo da su kratke hlačice već aktualne ;)
Evo nekoliko veoma udobnih,mojih kombinacija za školu.
Na ovoj slici možemo vidjeti moju standarnu frizuru koja je uvijek urednija ali moj fotić odbija surađivati sa mnom pa su slike iz čudnog kuta,drugačije izgledam,itd. :P Previše meljem :)
Moj najdraži i najudobniji Fox hodie.Hodie je široka majica s kapuljačom i džepovima na trbuhu.

Moje papuće.Ali ne idem u njima u školu :)

Još malo Lisičice(Foxice) i mojih svijetlih traperica.Još stavim sive tenisice i voila-najudobnija kombinacija je tu.Imajte na umu da ja kombiniram i uske i široke traperice.Na slici su uske. + plavo-srebrni sat.

Crvena United Colors of Benetton majica,maslinaste hlaće,maslinaste starke i lančić na tortu.Jedna od mojih favorite kombinacija. + crveni sat.


Hello Kitty trenerka-da li je potrebno išta više reći :)


Zečići iz Funky Fisha.Imam i medeke :D




Sive šire traperice,žuta majica i zeleno-žuto-narančasto-crveni šal. + Zumba narukvica i crveni sat




 Inače sam suknja-tunika tip ali kad je vani smrzotina izgled nije toliko važan.Zato se ne brinite,ide ljeto!!!! <3LJETO <3 Shadow ;*

Nema komentara:

Objavi komentar

Hvala na svakom komentaru, jako mi puno znače! Slobodno pitajte jer uvijek odgovorim ;) / Thank you for each and every coment, they mean a lot to me! Feel free to ask me anything because I always answer ;)