utorak, 13. ožujka 2012.

Shiny cracking godness (swatch and mani)

 Helou!Evo mene s malo svečanijom manikurom koja je definitivno posebna.Za vrijeme tjedna mačaka 15.-19.2. nosila sam  ovu manikuru i tek SAD je objavljujem....ccc
Korišteni su:Essence c&g Shiny godness
                    S.he crni cracking
                      Essence crni lak za štambilje Stamp me!black i Essence štambilj pločicu.Bazu i nadlak ne trebam navoditi.
1.Nakon baze nanosimo SG u dva (dovoljna) sloja.

 2.Pričekamo da se osuši i premažemo kažiprst,srednji prst i mali prstić sa crnim crackingom.

Macani koje sam koristila xD
 3.odštambiljamo capice.
4.Pričekamo da se osuši (5 min.),jer ne želimo ih zamazati i dodamo jedan sloj omiljenog nadlaka.Finito! :D Slike su veoma mutne i capice se loše vide.Jedva čekam dan da si kupim novi fotić a stari da spalim na lomači xP







Ugodan ostatak poslijepodneva,Shadow ;*

Nema komentara:

Objavi komentar

Hvala na svakom komentaru, jako mi puno znače! Slobodno pitajte jer uvijek odgovorim ;) / Thank you for each and every coment, they mean a lot to me! Feel free to ask me anything because I always answer ;)