ponedjeljak, 26. ožujka 2012.

Why don't you walk away?

Dan je počeo tmurno,oblaci su izlazili iz moje šalice.... :D Šalim se,neću pisati gluposti.Uživajte u slikicama.

Moja najdraže slika! <3 Cats <3
 



Neki campi (pas).





Ja na kavici.Volim se šetati ujutro,dok je sve ,mirno i uspavano,dok se samo ptičice čuju.


Umjetnička  :)



Moj torbitos.






Tajice,suknja,majica,jakna i starke. + rajf,naočale,gumica za kosu i sat.Narano i torba.

Dog's life ;)


 Očito sve blogerice imaju mačke (i/ili nekog drugog ljubimca ali većinom mačke) pa da Vas pitam:želite li upoznati moju macu?
Be good and polish your nails,Shadow <3
P.S. Zove se Bojana ;*

Nema komentara:

Objavi komentar

Hvala na svakom komentaru, jako mi puno znače! Slobodno pitajte jer uvijek odgovorim ;) / Thank you for each and every coment, they mean a lot to me! Feel free to ask me anything because I always answer ;)