srijeda, 29. veljače 2012.

I've been bad kitty lately

Evo moj prvi post o mjesečnom shoppingu.Stvarno sam pretjerala u veljači sa kupnjom lakova i ostale kozmetke....O:)
   14 proizvoda za nokte,4 za oči i (samo) 1 za usne.
Početi ću od lakova.
 S-he 180,S-he cracking top coat,essence quick dry top coat,essence colour & go (njih 10 zaredom);movie star 35.
 c&g Lime up!39,where's the party? 43 (njega trenutno imam na noktima) i you belong to me 53.

 Shiny godness 66,blue addicted 78,galactic black 85 i New age na kojem ništa ne piše.
Catrice Run forest,run 340 i captain Sparrow's boat 620.
  Have fun 02 štambilj pločica.
Za oči:
 Long lasting olovku C'est la vie 5,liquid eyeliner crni,smokey eyes paletica So what?! 1 i Sun club South beach 01 paletica.


 Za usne:glossy lipbalm Juicy melon 11.
 
Sutra idu slike određenih proizvoda ;D Naku loč <3 :*

Nema komentara:

Objavi komentar

Hvala na svakom komentaru, jako mi puno znače! Slobodno pitajte jer uvijek odgovorim ;) / Thank you for each and every coment, they mean a lot to me! Feel free to ask me anything because I always answer ;)