ponedjeljak, 27. veljače 2012.

Blue addicted pool party at night

 Ciao!Malo sam odmarala noktiće nekoliko dana i bavila sa DIY projektićima za koje me inspirirala divna Katie  sa bloga Color me Katie.Ah,novi najdraži blog ((:
Kako sam ovaj mjesec bila zločesta i kupila previše stvari imam ih puno za swatchat.
Koristila sam:essence bazu za nail art, Catrice PPAN 410,essence c&g blue addicted i essence quick dry nadlak.Evo malo slikica PPAN samog,2 sloja,potpuna prekrivanost i sjaj.


I moje novo sjajilo. ;)

Lakići koje sam koristila.


Neuspješno sam pokušavala poslikati boju šljokica.






Prrredivna kombinacija,još sa mat nadlakom... ;)

Nema komentara:

Objavi komentar

Hvala na svakom komentaru, jako mi puno znače! Slobodno pitajte jer uvijek odgovorim ;) / Thank you for each and every coment, they mean a lot to me! Feel free to ask me anything because I always answer ;)