petak, 17. veljače 2012.

zov divljine

Haj,ovo je bio grozan tjedan. Nikako vremena ulovit da napišem pošten post. Opet natjecanja i gnjavaže sa ispitivanjima...-.-
Jedva čekam ljeto da ova ludnica završi *____*
No prijeđimo mi na manikuru. Ulovila me životinjska manija s obzirom na to da je danas svjetski dan mačaka.Kako su moji noktići već sređeni(zlatni foil lak, crni cracking i crne capice) morala sam nekom drugom napraviti nešto mačje.
Evo koga zanima nek se informira ;) http://www.crozona.net/showthread.php?9430-Dan-ma%C4%8Daka-17.-velja%C4%8De
Crveni S-he stylezone lak 185 i crni essenceov stampy polish. Otisnula sam uzorak također sa essence pločice. Zove se 02 style it up ali imam još jednu koja se isto zove a nema iste uzorke,tako da ne garantiram za ime. ;)Topcoat, naravno, za kraj.


Što kažete? Jednom prilikom ću napraviti narančasto-žute nokte i crno-smeđi uzorak, pa će ovo stvarno izgledati kao tigrovo krzno.
Budite svoje, Shadow <3

Nema komentara:

Objavi komentar

Hvala na svakom komentaru, jako mi puno znače! Slobodno pitajte jer uvijek odgovorim ;) / Thank you for each and every coment, they mean a lot to me! Feel free to ask me anything because I always answer ;)