četvrtak, 23. veljače 2012.

Nove manikure :)

 Danas,prije škole Vam donosim 4 manikurice!Kasnim šta se tiče pisanja na blogu jer ja slikam manikuru,čekam da se fotić napuni(150 slika) i tek onda učitavam na komp. a otprije još imam postova za objaviti.Stoga ću odsada brže i češće postati.
No,idemo mi na manikure!
Prva je bila više swatchanje nego manikura ali je ispala ljetnji pa sam je nazvala Paradise Chillin'.
Essence Lime up! 39 i You belong to me 56.

Htjela sam isprobati još i šljokice preko što se ispostavilo kao odlična ideja.Šljokice su Essence Hello Holo 03.Imala sam namjeru kupiti i Cirkus Conffeti međutim nije ga bilo :/



Klikni da vidiš šljokice :)



 Iz nekog razloga Blogger je odlučio poludjeti pa mi je spojio neke slike...
2. manikura je Douchrome nudity.Koristila sam Essence Where's the party i nude it!70.Luda sam,kao što ste  mogle primjetiti za Colour & Go lakićima.Imam ih 17 :D
 Retro cracking.Natapkanje:essence galactic black 85,twins bella,choose me 38 i where's the party 43.Preko njih bijeli S-he cracking.I maramice koje pašu uz njih ;P


Baza,Twins Bella,Galactic black,where's the party,choose me,Quick dry(za sjaj) i S-he cracking top coat.




 And last but not least...Clauns pants.Podloga je S-he 350 i ostalo su akrilne boje.Ups nije sve.Još sam nanijela S-he 135 šljokice.




Meni se sviđa a Vama? Ugodan dan! ;*
Keep calm and paint your nails! Shadow <3

Nema komentara:

Objavi komentar

Hvala na svakom komentaru, jako mi puno znače! Slobodno pitajte jer uvijek odgovorim ;) / Thank you for each and every coment, they mean a lot to me! Feel free to ask me anything because I always answer ;)