srijeda, 22. veljače 2012.

Hello Kitty,maca u trendu

 Bokić! ;D Napokon su se školske obaveze smanjile i imam više vremena za sebe;bloganje,nail art,make up i zumba stvari su koje obožavam.
Ovo su moji noktići prije manikure. :shy: Sada su mi mrvicu dulji i uništeniji.U nedjelju sam poludila nakon što sam isprobala 3 manikure i svaku usvinjila...-.-Nije bio moj dan.Pa sam tri dana imala zelene i samo zelene noktiće a sada imam matirani Catrice Captain Sparrow's Boat i crni S-he cracking preko.Obožavam ih.Jeste li čule tužnu vijest --->Catrice izbacuje dio svoje kolekcije s polica :'( Među njima i moj Iron Mermaiden umjesto kojeg sam kupila gore navedeni Catricić. :šmrc:
Noktići su tražili neku lijepu oblekicu a ja sam ih željela ušminkati pa sam krenula sa S-he stylezone lakom 185 i prije toga Ultra Strongom.



U zadnje vrijeme često koristim crveni lak.Ovaj S-he crveni lak toplo preporučam jer je taman gust tj. rijedak,neproziran i dugotrajan.

Koristila sam:S-he 185
                                                                                          S-he 135
                                                         akrilne boje i srebrne cirkoniće.

Postupak nemam
 jer su svi detalji rađeni akrilnim bojama.Uživajte u slikama :*





Budite svoje,Shadow ^^

Nema komentara:

Objavi komentar

Hvala na svakom komentaru, jako mi puno znače! Slobodno pitajte jer uvijek odgovorim ;) / Thank you for each and every coment, they mean a lot to me! Feel free to ask me anything because I always answer ;)