utorak, 14. veljače 2012.

Owl love you forever

Sretno Valentinovo!Onim curama koje su pronašle konja u bijelom BMW-u :) želim da se divno provedu na ovaj dan.A ni mi samci nismo sami.Lakovi su tu s nama!:P
Oraspoložite se pravom manikuricom za ovakav lijep dan kao što sam i ja.Nekoliko dana me glavobolja ubija i nemam volje nizašto....Plus još natjecanja i testovi.Nešto je moralo ispaštat i to najčešće blog :(
Idemo mi na manikuru...
Koristila sam:Essence- You belong to me,Ultmate pink,quick dry,Catrice-Lucky in lilac i akrilne boje.Bazu neću spominjat jer je ona dio stalne rutine.O tome ćemo u nekom drugom postu.
Kliknite na sliku da vidite proizvode.
A evo i manikure:


Sovice!!!! <3 I tako su lagane za napraviti.Možeš se zaribat jedino ako joj tijelo smanjiš/povečaš previše pa ti se izobliči.(Nemam takvih iskustava ;)
Evo fotkice kako napraviti zaljubljene sove
Slika je sa bloga na kojem sam ovaj tutorijal vidjela.Toplo savjetujem da posjetite njen blog Chalkboard nails i nadivite se njenim prezakon idejama.
Što ste vi imale za Valentinovo na noktima?Romantično ili klasično nešto?
Do slijedećeg posta,
Shadow <3

Nema komentara:

Objavi komentar

Hvala na svakom komentaru, jako mi puno znače! Slobodno pitajte jer uvijek odgovorim ;) / Thank you for each and every coment, they mean a lot to me! Feel free to ask me anything because I always answer ;)