ponedjeljak, 20. veljače 2012.

Valentinovske manikure s zakašnjenjem

 Hello, evo još valentinovskih manikura koje sam nosila prošli tjedan.
Ova manikura nije trebala biti polumjesečasta i nije, nego sam se zeznula sa ljepljivom trakom. Trebala sam valovito odrezati traku i povući ružičast sloj laka preko crvenog, no, djelomično zbog žurbe i moje gluposti sam manikuru usvinjila. Koristila sam:S-he stylezone 185, Smart girls get more 74 i srebrne zvjezdice.
Slatko ali neuredno.Barem za moj ukus,a Vi procjenite same ;)




Ovo je privjesak s moje ogrlice ''Patrik''.<3 Prije nego što ugledate slijedeću sliku reći ću Vam ukratko;ovo NIJE za one slabog želuca....:S

 Moji goli,golcati nokti.Bez laka i ostalih ludorija.Ispolirani s rašpicom,pogurane kožice i neravnomjerne duljine.Mali prst tj. nokat raste kao lud,prstenjak ga sporo prati a ostali...Krepat ma ne molat!
Tako tužni n oktići molili su me za neku novu manikuru,pa sam napravila ovu.Kratku i slatku.Sa essence Ultimate pinkom povučem tanku liniju uz pomoč gosp.selotejpa i dodam naljepnice.Baza i nadlak obavezni.Koristila sam essence Quick dry.Ne osuši brzo ali nokti budu vrlo sjajni.Pitam se kakav je onda onaj Gel look top coat :?






Toliko o mojim valentinovskim manikurama.U planu sam imala bajku na noktima a onda sam napravila neke ''jadne'' stvarčice.
Budite svoje,
Shadow <3
P.S.Znate ono svatko ima svoj dan,dobar ili loš?E pa jučer je meni bio loš :/ 5 manikura sam promijenila jer je svaka ispala užasno.Sad imam Run forest run na noktima i ništa drugo.Pauziram do srijede. ;**

Nema komentara:

Objavi komentar

Hvala na svakom komentaru, jako mi puno znače! Slobodno pitajte jer uvijek odgovorim ;) / Thank you for each and every coment, they mean a lot to me! Feel free to ask me anything because I always answer ;)