ponedjeljak, 20. veljače 2012.

Smeđi post


 Ovo će biti smeđi post.Sve u njemu predstavljeno je smeđe.A ja u biti ne volim smeđu.Ja volim one morske;zelena,plava,tirkizna,roza,crvena,bijela,crna,žuta....Mrzim ljubičastu i narančastu :)
Dosta hejtanja ;) idemo mi na smeđe stvari.Prva je moja torba koju sam kupila pred dvije godine u Piazzi Italii u Tower Centru,na rasprodaji po 15 kn.Cijena je zakon,kupila sam i još jednu torbicu;tamnoplavu vunenu sa cirkoničima tu i tamo.Obožavam ih obje.Smeđa je super jer joj krno izgleda srebrno-sivo pa paše i na te dvije boje

Mekana sa srebrnim zakovicama i smeđom kožom prava je zimska torbica.
A sada,lak koji je osvoji moje srce....New age (nema broja ni slova) smeđi.
Klikni na sliku da je vidiš bolje.Oduševit ćeš se ;)







 Prekrasna čokoladna boja koja prekriva u JEDNOM debljem sloju.A košta 7,50  kn.Odličan lak nema šta ;P Imam već greige lak od ove marke i jedna jedina zamjerka jest količina.Mislim da su mogli stavit bočicu od 8 ml za ovog ljepotana.Kupiti se može u svakom marketu,barem se može kod nas,što je super jer na Krku imaš jedan dm-u Krku i Rožicu u Malinskoj.I niš više.Maštam ja o dm koji bi bio na mojem trgu i stalno bi bili popusti pogotovo za nas koji smo svakodnevni kupci.Ja bi im punila blagajnu :D Malo pretjerujem sa šopingom pa sam treći mjesec na odvikavanju šmrc,šmrc.
Kako ja ne bi  bila ja,da nemam neki nail art na noktima morala sam i ovu manikuru srediti.I to doslovno.


Dap,ciglice.i naravno morala sam dodati snijeg po njima i nebo u pozadini.Ajme Majko,da li da ovo uopće pokažem.Ma,uči se na greškama.Evo pasite oči xD

Ova mala sličica na papiru pokazuje kako je to trebalo izgledat na noktu.Ali nije...






Mutne slike -.-Koristila sam akrilnu bijelu boju,essence You belong to me c&g i New age smeđac.
Dosta smeđe za danas.Ma i za sutra.Ma i za slijedeću godinu ;)
Naku loč,Shadow <3

Nema komentara:

Objavi komentar

Hvala na svakom komentaru, jako mi puno znače! Slobodno pitajte jer uvijek odgovorim ;) / Thank you for each and every coment, they mean a lot to me! Feel free to ask me anything because I always answer ;)