subota, 21. srpnja 2012.

Make up time :)

Bok,curke! Danas ću Vam pokazati nekoliko make up-ova u kojima se vidi nekakav napredak u odnosu na prošlu godinu.Krenimo!
1.Cat eyes.
Koristila sam crni essence gel liner iz smokey eyes seta.Malo sam ga razmazala prema unutrašnjem kutu oka da ne bi izgledalo pretamno.Uvijek mislim da ne povučem jednaku crtu na oba dva oka :)
2.Smokey eyes.
Ista priča kao i sa cat eyes.Koristila sam istu paleticu i stavila sam malo maskare-Essence 2in1 volume.
3.Lime eyes.
Scream green olovka i malo maskare.Moj najdraži make up za svugdje ;)
4.Mermaid look.
 Koristila sam:Maybelline maskaru,S.he set svijetlo plavu i zelenu nijansu,Metallic zlatnu olovku,Zlatni tuš za oči,Bazu za make up i XXXL Nude sjajilo.

Pomiješala sam zeleno i plavo sjenilo na gornjem kapku i napravila crtu olovkom i tušem.Na waterline sam stavila zlatnu olovku i povukla tanku crtu u kombinaciji plave i zelene.
Nadam se da Vam se sviđaju moji lookovi :D
Uživajte u danu,Shadow :*

1 komentar:

  1. Nije loše, jako jednostavno je, samo možda kad bi slike uredila tako da izrežeš dio koji želiš pokazati. Izgledalo bi puno bolje, a imaš tonu programa za uređivanje slika :)) U svakom slučaju za ljeto je ovo super :)

    OdgovoriIzbriši

Hvala na svakom komentaru, jako mi puno znače! Slobodno pitajte jer uvijek odgovorim ;) / Thank you for each and every coment, they mean a lot to me! Feel free to ask me anything because I always answer ;)