subota, 16. veljače 2013.

Always look on the bright side of life!

Hey blog!
Jeste mi zdravi? Mene je jučer nešto navečer ulovilo; groznica i grlobolja pa nisam bila u stanju napisati post no danas sam opet dobro.
Prošli tjedan sam napravila nekoliko manikura a sada ću vam pokazati jednu od njih.

Kiša je non-stop pljuštala a ja sam samo o ljetu razmišljala pa sam  nalakirala najdraži neonski lak - On the bright side 02.
On the bright side je lak is proljetno/ljetne kolekcije (koja je cijelo ljeto bila u izlozima) Season of extremes. Moram priznati da mi je ta kolekcija jedna od dražih jer su bile predivne boje i teksture lakova! Lak je prava neon-jelly boja koja u dva sloja prekrije nokat i k'o stvorena je za jelly sandwiche (isprobano ;).


Dodala sam još i cirkoniće od marke Kiss. Dobri su za nokte ali se teško odlijepe sa kartona na kojem stoje.

Danas popodne sam bila na plaži. Tako je toplo, htjela sam noge umočiti, ali ne želim završiti s upalom mozga ili pluća tako da ću još malo pričekati :D
Uhh, iscrpljena sam....
xoxo, Shadow <3

Nema komentara:

Objavi komentar

Hvala na svakom komentaru, jako mi puno znače! Slobodno pitajte jer uvijek odgovorim ;) / Thank you for each and every coment, they mean a lot to me! Feel free to ask me anything because I always answer ;)