subota, 23. veljače 2013.

DIY week or two: an easy way to personalize your notebook!

Haj!
Danas nakon skoro cijelog dana na snijegu, vrijeme je za jedan postić!
A taj post je u sklopu mojeg veeelikog plana pod imenom DIY week or two!!!
Znači svaki dan u nadolazećem (a možda i poslije) tjednu, postat ću samo DIY postove!!!
Da ne duljim, vrijeme je za jedan zaista jednostavan DIY- ić! (stavljam puno i previše uskličnika!)

Preuredite svoju bilježnicu/planer uz pomoć: A4 papira (par komada, u mom slučaju 3), selotejpa i markera.


 Postupak je jednostavan; A4 papir namjestite tako da odgovara rubovima bilježnice i zalijepite višak selotejpom iznutra. Trudite se čim lijepše zalijepiti da vam papir se ne odiže od rubova ;)
Markerom nacrtajte željeni motiv, stavite omot na bilježnicu i voila, gotovi ste! :)

   Na drugoj slici sam napravila istu stvar s fasciklom u kojem držim ravnala.

  
To bi bilo to šta se tiće današnjeg DIY! 
Sada radim nokte, jedem puding (postala majstorica u pripljavljanju) i čitam --> The blonde salad!
Laku noć,
Shadow <3

Nema komentara:

Objavi komentar

Hvala na svakom komentaru, jako mi puno znače! Slobodno pitajte jer uvijek odgovorim ;) / Thank you for each and every coment, they mean a lot to me! Feel free to ask me anything because I always answer ;)