srijeda, 30. listopada 2013.

Halloweenie manis!

Hellou :)
Spremni za dvije slatke i strašne manikure?? Ma, preživjet ćete ;)
Ready for two cute and spooky manis?? You'll survive ;)


Bloody splatter!

Ovo je već postao klasik, radim ovu manikuru svake godine a evo i tutorijala!
This has became a classic, I do this every year and here is a tutorial!

Koristila sam / I used:
essence cotton candy
essence fateful desire
essence Glow in the night TC, Firefly





Vrlo sam zadovoljna ovom manikurom, pogotovo zato što odlično izgleda u mraku, dok zasvijetli. Te slike ćete vidjeti kad na vrbi rodi grožđe otkrijem kako slikati nokte u mraku.
I'm soo satisfied with this mani, especially 'cause it glows in the dark. You'll see those pics never when I figure out how to take pics of my nails in dark.


Cute ghosts!

Koristila sam / I used:
essence Lily bloom
essence Black is back
essence GITN TC, Firefly




Crni lak mi je zadao brojne nevolje, zgusnuo se i izgleda da ću ga morati poslati u smeće....željela bih isprobati Essie Licorice ali ne želim toliko potrošiti na običan crni lak koji je možda iste kvalitete...savjeti??
The black polish gave me huge troubles, it thickened and it looks like I'll have to throw it out...I would love to try Essie Licorice but I don't want to pay such money for a polish that might has the same quality...advice??


Hvala na čitanju! / Thanks for reading!
Shadow.

2 komentara:

Hvala na svakom komentaru, jako mi puno znače! Slobodno pitajte jer uvijek odgovorim ;) / Thank you for each and every coment, they mean a lot to me! Feel free to ask me anything because I always answer ;)