utorak, 5. studenoga 2013.

My Halloween mani!

Hey!
U ovom postu ću vam pokazati svoje nokte za Halloween. Iako sam željela pošteno proslaviti, čim sam došla doma, srušila sam se na krevet i tako ostala....toliko o Halloween uzbuđenju...hhaha
Idemo mi na nokte!
Lakova je jako puno pa ih neću sve pisati, slobodno pitajte ;)
In this post I'll show you my final mani for Halloween. Although I wanted to celebrate it properly, I just came home from school and passed on the bed....talkin' about Halloween excitement..lol
Let's go on the mani!
There are so many polishes so I won't write them, but, of course, ask if you're interested ;)






Hvala na čitanju! / Thanks for reading!
Shadow.

4 komentara:

Hvala na svakom komentaru, jako mi puno znače! Slobodno pitajte jer uvijek odgovorim ;) / Thank you for each and every coment, they mean a lot to me! Feel free to ask me anything because I always answer ;)