četvrtak, 28. studenoga 2013.

Fall skittles!

Hey!
Prije nekoliko tjedana bila sam raspoložena za miksanje lakova pa sam odlučila iskoristiti jedan ružan svijetlozeleni lak i pomiješati ga sa tamno tirkiznom i zelenim šljokicama. Dobila sam predivnu boju i inspiraciju za manikuru! Ajmo bacit pogled na nju :)
A couple of weeks ago I was in the mood for making frankens so I decided that I will mix one ugly light green color with dark turquoise and green glitter. I got a beautiful color and got an inspiration for mani right away! Let's take a look at it :)

Koristila sam / I used:
franken (Maybelline Green park + Essence Bella + Edward)
essence black stampy polish
Golden Rose nail art 120
essence Tribal Summer set Aztecs ceremony; black and yellow liners
essence Decorating kit; Amazing bling bling







Kao što možete reći, radila sam pečatiranje, tribal, okvir-manikuru i dvije čudne, bezimene manikure. Mali prst sam samo umočila u šljokice a na palcu sam radila neuredne crte i dodala pokoju okruglu zakovicu. Nažalost, glitter sa kažiprsta se vrlo brzo otkinuo pa je manikura preživjela samo 4 dana :/
Franken je predivan, sviđa mi se kako glitter proviruje iz dubine, ponekad zasjaji, poput jelly lakova! Mislim da će super izgledati i zimi, možda u nekakvoj pepermint manikuri? Hahah, neznam...vidjet ćemo ;)
As you can tell I did stamping, tribal, border mani and two weird, unnamed manis. I just dipped my pinky into the glitter and on my thumb I did some messy stripes and added a couple of round studs. The glitter from pointer chipped really fast so this mani didn't survived more than 4 days :/
Franken is beautiful, I love how the glitter is somewhere deep inside, you can only see some sparkles, kinda like jelly polish! I think that I'll also use it in the winter, maybe for some pepermint inspired nails? Hahah, I don't know...we'll see ;)


Hvala na čitanju! / Thanks for reading!
Shadow.

Nema komentara:

Objavi komentar

Hvala na svakom komentaru, jako mi puno znače! Slobodno pitajte jer uvijek odgovorim ;) / Thank you for each and every coment, they mean a lot to me! Feel free to ask me anything because I always answer ;)