ponedjeljak, 2. prosinca 2013.

Fall gradient + Catching fire!

Hey!
Moram vam pokazati još nekoliko jesenjih manikura, a onda se bacam punim mahom na Božićne :)
I have to show you a few more Fall manis, and then I'm all about Christmas ones :)


Jako mi je žao zbog loših slika, željela sam vam pokazat ovu manikuru u punom sjaju, no vrijeme je bilo preloše a onda i slike loše izgledaju...:/
I'm sorry for crappy pics, I really wanted to show you this mani in its full glory but the weahter was terrible and the indoor pics always look worse...:/

Koristila sam / I used:
Catrice Genius in the bottle
SGGM 44
essence Night in Vegas
a kitchen sponge



Kao što vidite, promijenila sam i oblik noktiju pa je gradient još bolje izgledao. Tople preporuke za isprobavanje duochrome laka i preko njega duochrome glittera ;)
As you can tell, I re-shaped my nails so the gradient looked even better. And you should try layering duochrome glitter over duochrome polish, it's awesome ;)



Drugu manikuru sam nosila na premijeru najdražeg mi filma - Igre Gladi: Plamen!
The second mani I wore to the premiere of my fav movie ever - The Hunger games: Catching fire!

Koristila sam / I used:
essence Me and my lover
O.P.I. - Dulce de leche
Golden Rose nail liner 120
essence Hello holo





Dakle, napravila sam vatru i brojeve 12 i 13 koji simboliziraju njihove okruge. Šljokice predstavljaju njene divne haljine koje je kreirao Cinna.
So, I drew fire and numbers 12 and 13 which symbolize their districts. The glitter represents her gorgeous dresses that Cinna designed.


Nadam se da vam se sviđaju manikure i da ćete mi oprostiti loše slike :)
I hope that you like the manis and that you'll forgive me those bad pics :)


Hvala na čitanju! / Thanks for reading!
Shadow.

2 komentara:

Hvala na svakom komentaru, jako mi puno znače! Slobodno pitajte jer uvijek odgovorim ;) / Thank you for each and every coment, they mean a lot to me! Feel free to ask me anything because I always answer ;)