srijeda, 18. prosinca 2013.

HoHoHolidays ~ Textured & festive!

Hey!
Druga Božićna manikura je pred nama i dva divna laka igraju glavnu ulogu u njoj!
The second Christmas mani is in front of us and two beautiful nail polish are taking the main role in it!

Koristila sam / I used:
Misslyn velvet diamond 70
essence me and my lover (liquid sand)




Ispričavam se na okrhnutom noktu, uspjela sam ga slomiti taman prije slikanja...
Predivna kombinacija i mislim da s lakovi sa ovakvim finišem odlični za blagdane! ;)
Apologies for a chipped nail, it broke two minutes before I took pictures...
This is a gorgeous combination and I think that liquid sand nail polishes are perfect for holidays! ;)

Hvala na čitanju! / Thanks for reading!
Shadow.

2 komentara:

Hvala na svakom komentaru, jako mi puno znače! Slobodno pitajte jer uvijek odgovorim ;) / Thank you for each and every coment, they mean a lot to me! Feel free to ask me anything because I always answer ;)