ponedjeljak, 24. ožujka 2014.

#100happydays!

Hey!
Imam za vas jedan zanimljiv challenge kojem se možete i vi vrlo lako pridružiti :)
I have a very cool challenge for you guys that you can become part of really easy :)

#100HappyDays

Pred dva dana sam pročitala na ABM-u da su se cure pridružile #100happydays challengu te žele da im se i mi pridružimo! Koncept je jednostavan: prijavite se na 100happydays stranicu i počnete objavljivati slike na omiljenoj društvenoj mreži 100 dana u komadu. Ako uspijete, počnete više primjećivati dobro oko sebe, osjećate se bolje a i ljudi oko vas će to moći prepoznati! :)  Pa, zašto biste odbili ovako jednostavan zadatak?
Two days ago I read on ABM that girls decided to join in #100happydays challenge and they want us to join in too! The concept is simple: you register on 100happydays page and start posting pics on your fav social network for 100 days in a row. If you succed, you will start noticing good around you more, you will feel better and people around you will notice it! :) So, why would you say no to this simple task?

#100HappyDays

Ja sam počela upravo danas i baš sam uzbuđena, svaki dan ću morati pronaći barem jednu sitnicu koja me obradovala! :)
Moje slikice možete pratiti na Instagramu - shadowirena a ako poželite sudjelovati, nemojte zaboraviti na hashtag!
I started today and I'm so excited, every day I will have to find at least one little thing that made me happy! :)
You can check out my pics on Instagram - shadowirena and if you want to join in, don't forget to use the hashtag!

#100HappyDays



Hvala na čitanju! / Thanks for reading!
Shadow.

Nema komentara:

Objavi komentar

Hvala na svakom komentaru, jako mi puno znače! Slobodno pitajte jer uvijek odgovorim ;) / Thank you for each and every coment, they mean a lot to me! Feel free to ask me anything because I always answer ;)