nedjelja, 6. travnja 2014.

This March!

Hey!
Ispričavam se na još jednom tjednu bez postova (ili dva?? Tempus fugit.. :)), čak sam i propustila kraj ožujka sa prigodnim postom al' dobro... Bolje ikad nego nikad...? :)
Nadam se da vam se sviđa novi izgled bloga, malo više proljetan i šaren! :)
Da ne duljim, evo slikica iz prošlog mjeseca, uživajte!!
I'm sorry for another postless week (or two?? Tempus fugit.. :)), I even missed the end of March with my annual post, but ok... Better late than never...? :)
I hope that you like the new blog look, it's a bit more Spring-ish and colorful! :)
I don't want to talk to much, so enjoy in pics of previous month!!


mjesec sam započela sa šetnjicom....po kiši :) / I started this month with a rainy walk :)

Upoznala sam puuuuuno mačaka :D / I met maaaany cats :D



činilo se da će ovo proljeće biti kišno.. / it seemed like this is going to be rainy Spring..

cvijeće za sobu! / flowers for my room!

lazy Bojana <3

onda mi je stigao divan paketić od nail crazy! Draga, još jednom, hvala ti puno! <3 / then I got this cute gift from nail crazy! My darlin, thanks again! <3

Converse <3

dodano na wishlistu, hehe / i added this on my wishlist, hehe

napokon sam posjetila Dane ljepote i našopingirala se! Cijeli post možete pročitati ovdje! / i finally visited Dani ljepote and done major shopping! You can read entire post here!

pogled iz sobe / view from my room

punila sam energiju na trčanju uz more po Suncu! / i charged my batteries running near the sea on sunny days!

bloom-a-loom :)

mali mrgud <3 / little Grinch <3

veličanstveno! / magnificent!

vrijeme je za moje najdraže starkeeeee :D / it's finally time for my favorite Converse shoes :D

Neon <3
China Glaze - celtic sun
random black glitter for nails

najbolji doručak!! / best breakfast!!

točkice posvuda :) / dots everywhere :)

htjela sam napraviti odvojeni post o ovome ali nema tu puno filozofije..
pripremila sam si Dukatos na 2 načina:
1. : Milka s Oreo keksima + žitarice
I wanted to make a separate post about this but it isn't so hard..
i prepared Dukatos in 2 ways:
1. : Milka with Oreos + oatmeal

2. : sir +  kiseli krastavci + salama :)
2. : cheese + pickles + salami :)

u lovu na šparoge :D / hunting for asparagus :D

Misslyn naljepnice ( poklon od nail crazy) i lijepi cvjetić :) / Misslyn stickers (gift from nail crazy) ans a pretty flower :)

blago njoj...spavanje po cijele dane :D / nice life she has there, sleeping all the time  :D

yum!

izložba mačaka! slike su ispale jako loše pa vam nažalost nemam što pokazati :/ / cat show! pics turned out super crappy so I have nothing to show you guys :/

nova bočica!! stara (zelena) se razbila :(( / new bottle!! the old one (green) broke :((

chillin'

artsy :D

selfie :)

street art <3

Mint Candy Apple <3

una bella coccinella :D

nedeljni ručak...njamiii :) / sunday lunch, yummm :)

i njega sam počastila sa ručkom :D / he got some of lunch too :D

jel to onaj iz Nema? / was he in Nemo? :D

još malo...... / soon....

Hvala na čitanju! / Thanks for reading!
Shadow.

4 komentara:

  1. maaaace :D
    dobar pogled s prozora, znači s jedne strane more, s druge šuma, super :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. haha, ništo bez njih! :)
      o da, gdje god pogledam, divna priroda :D

      Izbriši
  2. predobro. voljela bih i ja da mogu pored mora na trčanje... :) i imaš PRELIJEPE nokte.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. zaista je divno završiti dan uz more :P
      hvala puno <3

      Izbriši

Hvala na svakom komentaru, jako mi puno znače! Slobodno pitajte jer uvijek odgovorim ;) / Thank you for each and every coment, they mean a lot to me! Feel free to ask me anything because I always answer ;)