ponedjeljak, 28. travnja 2014.

Another Liebster!

Hey!
Opet sam dobila nagradicu! :D  Ovaj put je stigla sa bloga Bitchy dust! Bitchy, hvala ti puno na nagradici, dijelimo ljubav prema njima :P
I got an award again! :D This time it came from a blog called Bitchy dust! Bitchy, thank you so much, we share love for these awards :P

                           

Da se ovaj post ne pretvori u nešto ogromno, bacam se odmah na pitanja!
I don't want this post to be huge so I'm starting with questions right away!

1. Što čini dan idealnim? Hmmm, puno smijeha, skriven pogled upućen osobi koja mi se sviđa, dobar Nescafe od vanilije i par epizoda najdražih serija! A ne bih se ni žalila na dugi, sunčan dan :)
1. What makes a day ideal? Hmmm, lot's of laughter, sending hidden looks to a person I like, a good vanilla Nescafe and a couple of epizodes of my fav shows! And I wouldn't mind a long sunny day :)
2. U koga si bila zaljubljena u osnovnoj školi? Ajme, hahah! Bila sam zaljubljena 7 godina u jednog slatkog crvenog samo zato što je takva dobrica! Toliko sam se trudila da me primjeti da sam pila ljubavni napitak a.k.a. toplu vodu u bočici za lijek :D
2. Who was your crush in primary school? Oh gosh, hahah! I was in love for 7 years in one ginger guy just because he was soo sweet and kind! I wanted his attention so badly I even drank love potion a.k.a. warm water in medicine bottle :D



3. Koja ti je bila najdraža priča kad si bila mala? Moja mama je uvijek izmišljala razne priče a posebno mi se urezala u pamćenje ona o kampiranju. Imala sam puno malenih figurica od svukud i upravo su one bile glavni likovi. Uglavnom, sjećam se dijela u kojem je počela padati tuča i vrag je išao privezati barku i led ga je pogodio točno u rog! To je inspirirano bratovim brodolomom na Cresu :D
3. What was your fav story when you were little? My mom always made up different stories and I really loved the one about camping. I had a lot of small figurines from everywhere and they were the main caracters in those stores. Anyway, I remember the part where hailstorm started and the devil went to tie up his boat and ice hit him in his horn! That was inspired by my brothers shipwreck on island of Cres :D
4. Da možeš birati živjela bi u...Brooklynu!! Moje mjesto iz snova! Nešto mi govori da mi je predodređeno tamo živjeti :)  Drugi izbor bio bi Galapagos.
4. If you could shoose, you'd live in...Brooklyn!! That's my dream place! Something tells me that I'm ment to live there :) Second choice would be Galapagos.



5. Kad ti je zadnji put bilo neugodno? Jučer kad je brat shvatio da sam pojela cijelu čokoladu sama :D
5. What's the last time you were ashamed? Yesterday when my brother realized that I ate entire chocolate all by myself :D
6. Što kažeš samoj sebi da se utješiš kada se osjećaš loše? Najčešće mi se skupi dosta loših stvari i onda me to kopka. Onda se pokušam opustiti utvrđujući probleme, znači, razmislim dobro zbog čega sam sve tužna i uzrujana i polako ih probavim. Nakon toga se razveselim nečim u čemu sam dobra npr. nalakiram nokte ili pogledam neku seriju :)
6. What do you say to yourself when you feel bad? Most of the time, all bad things just gather in one point  and then it is killing me. Then I try to relax by discovering what's the problem, I think about all the things that made me feel bad and I let them go slowly. After that I just try to make myself feel better, I do my nails or watch a show :)



7. Da radiš u cirkusu koji bi posao obavljala? Bila bih ona plesačica što leti zrakom omotana u tkaninu. To mi se čini tako divno! U svakom slučaju, držala bih se podalje od klaunova..
7. If you work in a circus, what would you be? I'd be one of those dancers that are flying wrapped in sheets. I think that's soo cool! In anyway, I'd stay away from clowns...



8. Što ti je od odjeće, obuće ili modnih dodataka neizmjerno ružno, a ljudi to masovno nose? AirMaxice, tajice kao hlače i pretjerano upadljive statement ogrlice. Vidjela sam u H&M-u zlatni lanac na koji je pričvršćen neon rozi jednorog...
8. What clothing or jewerly piece is extremely ugly to you, but people are wearing it massively? AirMax shoes, leggings as pants and excessive statement necklaces. One I saw in H&M gold chain that has a neon pink unicorn attached to it...
9. Najdraža boja laka za nokte? Tirkizna, nude, siva i lila :)
9. Fav nail polish color? Turquoise, nude, grey and lilac :)
10. Da se natječeš u Survivoru, koliko daleko bi stigla? Neznam stvarno...volim avanture ali mrzim bube haha pa mislim možda do sredine šoa :D
10. If you were competing in Survivor, how long you'd last? I really don't know...I love adventures but hate bugs haha so maybe I'd make it to the middle :D
11. Minus 10 ili plus 40? Plus 40!
11. Minus 10 or plus 40? Plus 40!

A sada, vrijeme je za 11 činjenica o meni! / And now it's time for 11 facts about me!

1. Uvijek se pretjerano vežem za ljude, pogotovo za fiktivne likove. Knjige Igre gladi su me ubile u pojam a trenutno sam luda za Teen Wolfom (ahem, Dylan O'Brien itko??) :)
1. I always get too attached to people, especially to fictive caracters. I was dying after I read Hunger Games and currently I'm going crazy over Teen Wolf (ahem, Dylan O'Brien anyone??) :)
2.Volim biti sama. Mislim, super mi je biti sa frendicama ali cijenim i jednu subotu provedenu totalno po mojoj volji :)
2. I like to be alone. I mean, I like to hang out with my friends but Saturdays are the best if I can spend them doing what I like :)



3.Obožavam prirodu!! Mogla bih provesti 5 sati dnevno u šetnji kroz šume haha
3. I love nature!! I could spend 5 hours a day walking through woods haha



4. Iako što imam masu robe i dalje zvocam da je imam premalo...mislim da se to nikad neće ni promijeniti :D
4. Even though I have a bunch of clothes, I still brag that I need more...I don't think that will ever change :D
5. U zadnje vrijeme me uhvatila želja za pravljenjem kolača pa sam tako radila muffine, chocolate chip kekse i fossil kekse. Jeste li možda za kakav recept? :)
5. Lately I'm totally into baking so I made muffins, chocolate chip cookies and fossil cookies. Do you want a recipe maybe? :)



6. Najdraži bend mi je The neighbourhood i nema njihove pjesme koju ne obožavam!! Super su mi zato što im pjesme imaju značenje, nisu samo prazne riječi.
6. My fav band is The neighbourhood and I love every single one of their songs!! They're great because their songs have actual meaning, they're not empty words.
7. Želim 2 tetovaže (zasad); četiri sitne mačje šapice na rebrima i nekakav quote, nešto meni značajno na zapešću!
7. I want 2 tattoes (for now); 4 tiny cat paws on ribs and some sort of quote, anything that has a meaning for me on my wrist!
8. Prije sam bila totalni manijak za knjigama no u zadnje vrijeme sam se ulijenila i jedva pročitala koju lektiru...ipak, opet sam se počela truditi i pročitala sam 4 knjige od početka mjeseca. Baby steps :D
8. Before I was a total book maniac but lately I would barely read my school books...still, I started reading again and I read 4 books since beginning of April. Baby steps :D
9. Jedna od najvećih želja mi je postati dizajner interijera!
9. One of my biggest dreams is to become a interior designer!

designedinteriors:

http://www.contemporist.com

10. Volim crtati i bojati. Nemogu reći da sam neki veliki talent ali nisam baš ni za bacit :D
10. I like to draw and paint. I can't say that I'm a big talent but I'm not that bad :D
11. Inače sam komunikativna i mogla bih pričati satima ali ovih 11 činjenica mi je bilo baš teško za smisliti :D
11. Usually I'm very communicative and I could talk for hours but it was hard as hell to think about 11 facts :D



A moja pitanja su / And, my questions are:
1. Mačke ili psi? / Cat or dogs?
2. Vježbaš li? Ako da, kako? / Do you work out? If yes, how?
3. Koja ti je najveća želja trenutno? / What's your biggest wish atm?
4. Koje je najljepše mjesto koje si posjetila i zašto? / What is the prettiest place you've been to?
5. Najdraža društvena mreža (osim Bloggera :D)? / Fav social media (except Blogger :D)?
6. Najdraži lakovi? / Fav polishes?
7. Planiraš li svakodnevne obaveze? Mislim, zapišeš li ih negdje ili? / Do you plan out your everyday tasks? Like, do you write them somewhere and stuff?
8. Neka sitnica koja samo tebi nešto predstavlja? / A small thing that only means to you?
9. Najdraže pjesme trenutno? / Fav songs atm?
10. Stvari koje te jako živciraju kod ljudi? / Things that really other people do that annoy you?
11. Jesi li noćna ptica ili si već odavno u krevetu u ovo doba (0:22)? / Are you a night bird or are you sleeping as a log this late (0:22)?



Uuuf, trebalo mi je par sati za sve ovo haha. Preostaje mi još samo linkati 11 blogerica / Uuuf, it took me a couple of hours for this haha. All I need to do is to link 11 blogers:

1.http://nailcrazy69.blogspot.com/
2.http://oinkifyouloveopi.blogspot.com/
3.http://www.blogvivalavida.com/
4.http://jelenaswonderfulcolors.blogspot.com/
5.http://insane-nails.blogspot.com/
6.http://click4chic.blogspot.com/
7.http://velikaljubavnamalokvadrata.blogspot.com/
8.http://girlygirliness.blogspot.com/
9.http://little-things-by-mala-palccica.blogspot.com/
10.http://claudiacernean.blogspot.com/
11.http://tatjanag.blogspot.com/




To bi bilo to! Hvala što ste preživjeli do kraja posta, slijedeći će biti kraći, obećavam :)
That would be all! Thanks for surviving 'till the end of the post, next one will be shorter, I promise :)
Shadow.

Broj komentara: 8:

  1. hvala ti puno na nagradi :*
    premda, skupilo ih se a post nikako da se napiše, shame on me :(
    moram priznati da sam išla tražit tvoj favorite band na youtube-u jer mi se čini da nikad nisam ni čula za njih... izgleda da sam ipak ostarila, gubim korak ;)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. ništa haha, ma napisat ćeš ga jednom :D
      joj molim te, puno njih nije čulo za The neighbourhood, ja sam ga otkrila na jesen zbog pjesme Sweater weather ;)

      Izbriši
  2. Cini mi se kao da sam ja ovo pisala hahah dosta smo slicne:)

    OdgovoriIzbriši
  3. Ajaaaj i ja sam na popisu, pa hvala <3 Odgovorim čim nađem vremena :)
    Btw ni meni ovi klaunovi nikad nisu bili dragi :D I da, mislim da mene nikad ne bude uhvatila želja za pravljenjem kolača xD

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. ma ništa, jedva čekam tvoj postić :)
      a ja se baš zapalila za pečenje, jučer sam opet radila muffine :D

      Izbriši

Hvala na svakom komentaru, jako mi puno znače! Slobodno pitajte jer uvijek odgovorim ;) / Thank you for each and every coment, they mean a lot to me! Feel free to ask me anything because I always answer ;)