ponedjeljak, 21. travnja 2014.

Pastel galaxy!

Hey!
Danas ću vam pokazati jednu malo drugačiju galaxy manikuru za koju nisam sigurna da li mi se sviđa. Ako ništa, boje su proljetne i izgledaju slatko :)
Today I'll show you a bit different galaxy mani that I'm not sure if I like it. At least, I used springish colors that look cute :)

Koristila sam / I used:
China Glaze White on white
China Glaze Too yacht to handle
Catrice Lucky in lilac
Catrice ACid/DC
Essence Fantastic metalics
kitchen sponge & dotting tool






Iako galaxy nije ispao baš najbolje sviđaju mi se ostali nokti. Zapravo, glittere sam totalno napamet stavila na nokte u nadi da će nešto ispasti od manikure :P  Sada znate koliko su blogerice opičene :D
Even though galaxy didn't turn out great I like the other nails. In fact, I was placing glitters completely randomly, hoping that something nice will turn out :P Now you know how crazy us bloggers are :D


Hvala na čitanju! / Thanks for reading!
Shadow.

2 komentara:

Hvala na svakom komentaru, jako mi puno znače! Slobodno pitajte jer uvijek odgovorim ;) / Thank you for each and every coment, they mean a lot to me! Feel free to ask me anything because I always answer ;)