četvrtak, 26. lipnja 2014.

Pink + floral mani!

Hey!
Pred vama je jedna slatka proljetno/ljetna manikura :)
Pred par tjedana, nalakiram si nokte u rozo i razmišljam si što sljedeće..s obzirom na to da imam puno i previše naljepnica sjetila sam se da bih mogla iskoristiti neke od njih. Manikura je bila rođena! Naravno, morala sam nešto i zeznuti pa sam prvotnu verziju manikure ''obrisala'' po mom pokazu za bus..i sad svaki put kad uđem u bus dobijem upitni pogled od šofera :D
Sad kad ste upućeni u cijelu (nebitnu) priču o ovoj manikuri, možete odskrolati i pogledati koje sam lakove koristila :)
In front of you is a cute Spring/Summery manicure :)
A couple of weeks ago I painted my nails pink and started thinking what to do next..considering I have a bunch of stickers in my collection, I thought I should use some of them. And a mani was born! Of course, I had to screw something up, so I wiped my first version of this mani on my bus pass..and now every time I get into the bus I get a weird look from the driver :D
Now when you know the entire (totally irrelevant) story about this mani, you can scroll down and check out which polishes I used :)




Koristila sam / I used:
essence Naughty and pink
essence Hello rosy
stickers from ok (magazine)





Prvo što primjećujete je kako su mi nokti sjajni! Kao i uvijek, koristila sam jedan sloj nadlaka ali rozi lak sam po sebi je prilično sjajan tako da ga toplo preporučam :)  Kao accent lak sam koristila jedan poseban sand effect lakić koji jako volim a to je Hello rosy. Naljepnice su začuđujuće dobre i lako se saviju. Nekoliko njih je puklo ali ajde... :D
First thing you'll notice is how shiny my nails are! As always, I used one coat of my top coat but the pink polish underneath is very shiny as well so I highly recommend it :)  As an accent polish, I used one special sand effect nail polish that I love so much and that is Hello rosy. Stickers are surprisingly good and they're easy to bend. A couple of them broke but ok... :D




Hvala na čitanju! / Thanks for reading!
Shadow.

Nema komentara:

Objavi komentar

Hvala na svakom komentaru, jako mi puno znače! Slobodno pitajte jer uvijek odgovorim ;) / Thank you for each and every coment, they mean a lot to me! Feel free to ask me anything because I always answer ;)