subota, 28. lipnja 2014.

Underwater ruffian!

Heyaaaaaa :D
Danas za vas imam ruffian manikuru ali malo drugačije slikanu. Neću vam puno otkriti zato idemo odmah na korištene lakiće ;)
Today I have a ruffian mani for you but I took these photos in a bit different way. I won't tell you a lot, so let's hop into used polishes ;)


Koristila sam / I used:
Catrice Run forest run
essence Choose me




Što kažete na ovu kombinejšn? :D / What do you think about this combination? :D



Hvala na čitanju! / Thanks for reading!
Shadow.

2 komentara:

  1. odlična ideja :D
    ja se rijetko iti sjetim izvaditi fotić iz torbe :(
    btw, i manikura je super, krasna kombinacija boja :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. hvala puno! uff, i meni se dogodi kad je neki jako bitan događaj da zaboravim slikati i sljedeći dan me svi pitaju za slike a ja upsss :D

      Izbriši

Hvala na svakom komentaru, jako mi puno znače! Slobodno pitajte jer uvijek odgovorim ;) / Thank you for each and every coment, they mean a lot to me! Feel free to ask me anything because I always answer ;)