četvrtak, 24. srpnja 2014.

DIY: Diamond wall accents!

Hey!
Prije nekoliko tjedana me ulovila želja da iskoristim svoj zlatni sprej za neki DIY i uz malo pomoći sa bloga I SPY DIY rođen je ovaj jednostavan i lagan DIY!
A few weeks ago I got a desire to use my gold spray for a DIY and with a little help from a blog called I SPY DIY  I created this simple and easy DIY!



Koristila sam / I used:
zlatni sprej / gold spray
izolir traka / duct tape
novine ili bilo kakvi papiri / newspaper or any other paper


Evo kako je izgledao zid prije: / Here is how the wall looked before:



1. Odaberite koji uzorak želite na zidu i naljepite izolir traku oblikujući ga.
    Pick a design you want to put on your wall and duct tape its shape (oh, look at that, a little rhyme :D)



2. Zaštitite okolno područje novinama i papirima da vam sprej ne pobjegne negdje na zid. Ovo sad izgleda smješno ali ja stvarno nisam htjela pogreške :)
    Protect your walls with newspaper and other papers so you don't get your spray everywhere. This may look ridiculous but I really didn't want any mistakes :)



3. Nakon što nasprejate svoje dijamante (ili nešto drugo) pažljivo uklonite papire i izolirku sa zida. Gotove ste i uživajte u novom masterpiecu! :D
    After you sprayed your diamonds (or any other design) remove papers and tape carefully. You're done and enjoy in your new masterpiece! :D




Nažalost, ja sam malo zasrala stvar pa je boja ipak uspjela ući ispod izolirke no stvarno se ne vidi tako jako ;) Što vi mislite? Volite li ovakve kratke i slatke projektiće i postove? :)
Unfortunately, I kinda messed up so the paint still managed to pour under the tape but it's not that bad ;) What do you think? Do you like these short and sweet projects and posts? :)


Hvala na čitanju! / Thanks for reading!
Shadow.

Nema komentara:

Objavi komentar

Hvala na svakom komentaru, jako mi puno znače! Slobodno pitajte jer uvijek odgovorim ;) / Thank you for each and every coment, they mean a lot to me! Feel free to ask me anything because I always answer ;)