utorak, 26. kolovoza 2014.

Reorganized make up table!

Hey!
Danas za vas imam jako zanimljiv post o mojoj kolekciji šminke! Pokazati ću vam kako sam organizirala svoju malu kolekciju i kakve sve jednostavne DIY projektiće možete upotrijebiti u svojoj sobi :D
Today I have a really interesting post for you guys about my make up collection! I'll show you how I organized my small collection and what kind of easy DIY's you can do for your bedroom :D

Ovako je moj stol izgledao prije. To je zapravo stol za kompjuter kupljen u Lesnini pred 5 godina otprilike a cijene se ne sjećam. Stvarno je odličan za spremanje svog nakita i šminke a i dalje izgleda super :)
This is how my table looked before. It's actually a computer table, bought in Lesnina 5 years ago but I don't remember the price. It really does a great job storing all of my jewerly and make up pieces while looking fab :)




Prvo sam maknula sve sa stola i oprala ga.
First I moved everything from the table and cleaned it.



A onda je na red došao zabavan dio, slaganje šminke na mjesto :D
Osim čaše sa kistićima koju sam napunila pjeskom iz akvarija, dodala sam i svijeću za ljepši i opušteniji ugođaj. Na vrh kutije sam stavila odstranjivač šminke i tanjurić na kojem držim nakit ili lak koji planiram nalakirati na nokte taj dan.
And then it's time for the fun part, putting everything on its place :D
Beside the glass with my brushes that I filled with aquarium sand, I added a candle for a prettier and more relaxed vibe. On top of the box I put my make up remover and a plate that I use to keep jewerly and a polish that I plan to wear that day.




Na sljedećoj slici možete vidjeti koliko je zapravo velika kutija sa šminkom kada se otvori. Kutija je prozirna ali matirana tako da se vide samo siluete onoga što je unutra i tako se super uklapa u bilo koji prostor i stil :)
On the next pic you can see the actual size of the make up box when you open it. The box is see through but mat so you can only see the silhouettes of the things inside and it fits great in every space and style :)



U prvoj ladici držim korektor, maskare i tuš te šiljilo. Tu držim stvari koje najčešće koristim.
U drugoj ladici su sve moje olovke za oči. Skupila sam ih prilično puno u svojoj ludoj fazi 2012.g :D
U zadnjoj ladici držim sve za usne, od Labella do ruževa i sjajila. Ne izgleda baš organizirano ali služi svrsi.
In the first drawer I keep my concealer, mascaras and eyeliner and sharpener. It a place for all those things I use most.
In the second drawer I have all of my eye pencils. I collected a lot of them in my crazy faze in 2012. :D
In the last drawer I have everything for lips, from a Labello to lipsticks and lipglosses. It doesn't look that organized but it's good for its purpose.



Svi kistići su od essencea osim ovog na točkice, njega sam kupila na Danima ljepote (i sama dodala točkice :)). Svijeću sam dobila za Božić i miriše divno, po čistoj posteljini :D
All of my brushes are from essence except the dotted one, I bought it on Dani ljepote (and I added the dots :)). I got the candle for Christmas and it smells amazing, like fresh and clean sheets :D


Osim kutije, ostatak šminke poput paleta držim u ladici ispod stolića u košari skroz lijevo. Nju sam kupila u Semeraru pred jako puno vremena i koliko god je promjena bilo u sobi, ona je uvijek pasala.
Other than the box, I keep the rest of my make up, like palettes, in the drawer under the table. I use the basket on the left to store make up and I got it in Semeraro long time ago and no matter how many changes happened in my room, it always looked good.


U košari držim sve palete, sjenila i posebne balzame za usne.
In the basket I keep my palettes, eye shadows and special lip balms.



                                                                           *           *


To bi bilo sve za danas. Nadam se da vam se svidio ovaj mali uvid u moju kolekciju šminke i njenu organizaciju :) Hvala na čitanju!
That would be all for today. I hope you liked this little peek into my make up collection and its organization :) Thanks for reading!
Irena.

Nema komentara:

Objavi komentar

Hvala na svakom komentaru, jako mi puno znače! Slobodno pitajte jer uvijek odgovorim ;) / Thank you for each and every coment, they mean a lot to me! Feel free to ask me anything because I always answer ;)